onsdag, januari 31, 2007

Skit...

Näää.....

......skit var det här!

Jag har ny läkartid idag, säger inte så mycket mer om det....blir lätt ett förjäkla gnälligt inlägg då! :(

Nåt annat kul har väl direkt inte hänt, man åker till jobbet-äter-skiter o sover! Muntert värre.......

Blev osams med storpojken i morse oxå, det är väl sådär kul.... Han hade lyckats se ett utav dessa reklamkuvert man får när man har barn i mina barns ålder, det kan va Kalle Anka, Dinosaurier, leksaksprylar m.m. Jag brukar vara snabb med att kasta dom för enligt min mening är det bara skit i dom!!!

Han kan ju läsa så han konstaterade att man minsann skulle få dinosauriebilder OCH nå slags walkie talkie.
" Mamma, det kommer bara kosta 19 kronor, o då får jag allt det här" säger han med stora ögon samtidigt som han räcker mig beställningskortet.

"Hjärtat, det brukar vara så...sen är man uppbunden att betala något varje månad" säger jag.
Han fick WoW i julklapp o det helskottet kostar ju typ 200 kronor i månaden att vara med på. PLUS att själva spelet gick loss på tjufler hundralappar... han har sagt att veckopengen ska gå till det. OKEJ.... dessutom är barnen faktiskt...vet inte hur jag ska lägga upp det här utan o låta som en kass morsa...Jäkligt bortskämda med prylar!

Nåja, ungen blir ju givetvis skitsur...försvinner en stund o sen kommer han igen......

"Men det står här att det inte kostar mer än 19 kronor"

Då brinner det i mitt redan stressade huvud. O så kommer haranger om att han minsann får såååå jäkla mycket prylar o WoW o att man f*n inte kan få allt här i världen..... o en massa annat!

Han blir skitsur o sen gick det inte o prata mer me honom...

När jag väl åker till jobbet ska jag säga hej då.

"Hej då mamma, du fattar inte hur mycket jag älskar dig" får jag till svar!

EEhhhh... okej!

Jag smälter, har fortfarande inte lovat några prylar o vet inte hur jag kunde få den reaktionen... men en sak är säker! Dom fattar nog inte heller hur mycket jag älskar dom!! :)

Nää...nu har jag stickningar som heter duga, måste sluta skriva!

Hejhopp! Hoppas att ni snart kan läsa om en muntrare Niinis!

7 kommentarer:

Anonym sa...

"Du fattar inte hur mycket jag älskar dig". Skojar du? Gud så underbart sagt. Av ett barn också. Snyft.

Å du... vi skäller alla på våra barn och vi har alla dåligt samvete över det mesta. Fan, se på mig. MÄSTAREN på att skälla och ha dåligt samvete. Du brukar ju peppa mig i dessa stunder och säga en massa kloka saker. Försök att hitta det gentemot dig själv också.

Nu har jag en skrik-helvetes-jävla-skit-unge där i spjälisen så jag måste rusa.

Pussar på dig. Hoppas det går bra hos farbror doktorn.

Unknown sa...

Hmm själv föll jag som en fura när vildingen kom med ett Bamse-kuvert..
Kan jag få klockan sa han..snääälla mamma..Du är min kompis

*S*
Hur kan jag motstå??


KRAAAAM hoppas det går bra hos doktorn..
Såg du om den 17 februari???

Anonym sa...

Sån där "reklam" borde bojkottas helt och hållet. Då skulle barnen inte lockas in i köpfördärvet och alla mammor skulle inte ha dåligt samvete.

Så det så....

niinis sa...

Tjejer..ni e underbara!!

Tack för att ni finns... PUSS

Den 17:e alltså..... hmmm..jag har barnen då!!

Meh... helgen efter därdå???

Anonym sa...

Hmm helgen efter?
Då jobbar Maken..men jag kan kolla om jag kan få barnvakt :)

Anonym sa...

Hoppas el doctore fann vad han sökte :)

Må så gott gumzan/Kram

ps, visst e det underbart när ungarna säger så,fick själv en sån betygelse i helgen av min långa gängliga 15 åring *lovar mitt hjärta både skuttade o smällte på samma gång =)

Anonym sa...

dom där små kan reta gallfeber på en om de vill... :)
men när de sen säger såna saker som busen säger, då smälter man ju som smör i solsken.. även om man sen inte går med på deras önskemål.. men bara att de säger så..

kram ulrica