tisdag, januari 30, 2007

Tråååååkigt!

Idag är det lite bättre som sagt.... börjar sakteliga återhämta mig efter fyllefesten! Igår kom barnen o då brukar det genast kännas bättre! Det är som man vill samla familjen när man mår kymigt.... skumt.

Men...... har ändå en rätt kass dag! Jag tycker att den här årstiden börjar suga rätt rejält, inget som känns sådär jättekul o se fram emot.... jo de e klart. Vi ska ju på bröllop den 10 feb för fasicken! Det är kul.....

Kläderna är ju som sagt klara!


Dom här skorna:


Sen blev det en svart/vit kritstrecksrandig blåsa...... med tyll under. Sen blir det en vit sjal över axlarna i kyrkan o så en röd väska! Lite rockigt/fint och väldigt jag! Så.... då vet ni vad jag ska ha på mig!

Nääääej, det här duger inte...muntra upp mig nån!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en gång en bellman,en tysk och en norrman...

Näää inte den muntrationen va?? Hahaha vilken tråååkig jävla dag...

Sitter här och har NOLL arbetsmoral..helst av allt skulle jag bara vilja gå och..shoppa...
Hahaha...Men jag vet..vi bokar in en träff..

Ehh nu i helgen så jobbar maken så då blir det inge alkohol för mej..Du har oxå barnen va?
Hmmm

Ska vi kolla med pendlardamen,liza och garbo?

niinis sa...

Ja den här dagen är piss! Hahaha...bellman story, hahahaha....

Mmm... i helgen är det barnen och NOLL droppe alkohol!! Rätt körigt oxå... hmmmm, men kanske!

Nästa helg är jag i Linköping på bröllop!

Vad säger ni??? När skulle vi kunna få ihop det tro??

Anonym sa...

Sjussta dojjor föresten :)
Det låter superfint

Bröllop vad kul..Huga..bra att du påminde mej om den 10 februari

Får INTE glömma att gratta lillsyrran..jag glömde hennes födelsedag för något år sen och får fortfarande höra det...

mumrik sa...

De har säkert rea i skoaffären...nu blev du väl glad? ;)

niinis sa...

Cian: Oj, sånt e marigt o glömma :)

Mumrik: Dom är redan inköpta :( Så nån rea såg jag inte till... men dom va inte så dyra....
Nope... inte glad än! :)

Anonym sa...

-Blanka fina skor sade hon avundsjukt och lunkar vidare i sina rosa plastiga "foppatofflor".....
"mot sängen!"
Gonatt sålänge....ps jag jobbar i helgen så det passar bra med ickebloggträff :)

Anonym sa...

Ååååh vilka läckra skor. De skulle passa fint till ett par svarta tajta Cheap Monday jeans, eller varför inte röda. Det är halva priset på alla röda på Weekdays. Skynda, skynda....

Ett snyggt svart fodral, njae man kanske inte har svart på bröllop. Hm, jag går ursällan på bröllop och då är det oftast på sommaren, enklare på något sätt. I somras hade jag en surfklänning från Billabong och vita flip flops med klack. Annorlunda och väldigt mycket jag. Det gäller att ha kläder som man faktiskt kan stå för, som liksom präglar ens personlighet. Jag säger bara lycka till....

kramiz

niinis sa...

Garbo: Ja, själv sitter jag som en lodis på jobbet i grå mysisar o gympaskor... sov gott gumman!

Malliz: Oj....skynda skynda!! Måste kolla...
Ellerhuuur, visst kan dom va fiiina till stuprörsballor, tänkte kanske på nåt sånt i vår/sommar!

Jaa... klänningen är ju svart/vit randig... så den är inte helsvart. Fick mms:a bruden o kolla om det var okej...o det var det sa hon! Såå länge det inte är helsvart säger dom ju att det är ok.

På mitt eget bröllop hade nästan alla svart.... det va cooolt...o så oss! :D

Anonym sa...

Fy faaaaaaaaaaaaaaaaan vilka grymma skor. Kan bara se framför mig allt det andra i kombination också. Du kommer äga, gumman. Precis min smak.

Den 10 feb drar jag på fest också. Så vi får glänsa samtidigt!

Puss!

niinis sa...

Pendlis: TACK!!!! Ja jag hoppas verkligen det.....:)

Vad ska du på för fest då tro?? Ver det den du köpte din röda klänning till???

Anonym sa...

Oh yes det var den röda klänningen. Å så svarta pumps till. Måste köpa blingbling ikväll samt en liten svart väska kanske... Det skall faktiskt bli tokkul med riktig fest där man måste klä upp sig (tyckte inte det från början men nu när man hittat kläder så...).