fredag, januari 19, 2007

FRIKORT?

FAVORITFREDAG!!!
Jajamensan....nu är det fredag igen, den här veckan har verkligen gått SJUKT fort! GÖTT MOS!


Ja, jag har gått med i vårt tippgäng här på jobbet.... Nu vet jag inte om det kanske skulle vara mer lönsamt o ta dom där 200 kr det kostar i veckan o stoppa dom i en burk?! Nåväl... min första erfarenhet av detta: Han som lämna in raden hade lyckats tippa V65 som gick igår.... istället för på V75 som går på lördag som det va bestämt! Vet inte om detta kan ha berott på språksvårigheter eftersom han som lämna är finsk o dom som tog emot är nerifrån nånstans! Vi hade 4 rätt..... ingen utdelning på det! 1600 kr rakt ner i ATG:s ficka..... Han ATG måste ju skratta hela vägen till banken....va? Är inte de en person....nee..ni ser, jag borde kanske inte va me?!
Nog om det......vi tar nya tag till nästa lördag istället.....
Fy fan så less jag är på den här låten på radion, "Oh I wish i was a punkrocker....." BLÄ!
No hard feelings nu ni som diggar den, jag tyckte den va lite trevlig 2 första gångerna jag hörde den! Men nu suger den..... o jag blir fan irriterad så fort jag hör den!
Det här med frikort undrar jag lite över? Hörde de oxå på radion........ en fråga: är det nåt alla har? Känns som vem jag än frågar så har ALLA ett direkt och snabbt svar.... det har inte jag! Jag tog upp det här med min gubbe..... fy fan vilket jävla trams fick jag till svar! O eftersom jag är kvinna så börjar ju jag med mina poneringsfrågor! Ponera då att bla bla bla.... att du måste välja bla bla bla....
O så är jag så jävla dum i huvet att jag nästan tvingar fram nån tjej...... nästan så jag lägger fram förslag! O så vet jag ju att jag innerst inne blir lite sur... det här är svårt o förklara. Jag vet att han kanske aldrig nånsin kommer träffa den här tjejen, o att det till 99.9% är en omöjlighet att det ska ha sex nångång i framtiden! (Man ska aldrig säga aldrig har jag lärt mig..)
MEN, han har ändå nån blöt dröm om den här slynan...(oj ursäkta)... o det mina vänner tar hårt på egot! Voine voine.....
Sammanfattningsvis så känner den här mannen mig så pass bra att han säger att det är trams när jag frågar..... han har redan räknat ut konsekvenserna av att nämna ett eventuellt frikort! MEN.... eftersom jag är kvinna så har ju jag redan analyserat detta, o kanske redan sett ut ett frikort till han.... eeh...låter konstigt.... så nu är jag lite sur!
O jag har då aldrig sagt att vi är lätta att förstå sig på.............

9 kommentarer:

Anonym sa...

frikort?? Upplys en dum jävel vad det innebär mer än gratis läkarbesök..

Puss
/Cian

niinis sa...

Frikort... det är när man får välja en varsin kändis man skulle vilja ha sex med! O om det mot förmodan skulle hända att man fick chansen o ha det så får man om man har det som frikort!

Tramsigt va?

niinis sa...

Cian: Kommer inte in på varken din eler Mumriks sida...helknas! :(

Anonym sa...

Hmmm frikort!??
har jag aldrig hört talas om *kliar mitt hövve*

Ni e tokiga ni ;))))

Pssst! Får man välja vikken kändis man vill :D haha!

Anonym sa...

Frikort, jaså minsann. Här nere har många par en lista över kända personer som de skulle vilja ligga med, jag tycker det verkar lite konstigt och samtidigt lite kul.

Jag och min pojkvän har dock aldrig diskuterat vilka personer vi skulle vilja ligga med om vi fick tillfälle. Vi ligger med varann tills vidare och det funkar utmärkt ;)

Ha en göttig helg. Kram

niinis sa...

Garbo: Jupp.... frikort... o man får välja precis vem man vill!!! Jag tror att de är det som är tjusningen med det faktiskt....

Nå Garbo??? Vilken är det nu??

Malliz: Neee.... som sagt, jag tror att vi skulle bli sura på varann om vi skaffade oss frikort... så svartsjuka e vi nog på varann ändå! :-)

Jaa...gött o ha sex me gubben sin... sen är det väl så att kändisar som redan har allt aldrig behöver anstränga sig... förstår du.... !! Dom bjuder nog inte på sig själv i onödan!

Ha en bra helg du å!!

Kraaaam Nina

Anonym sa...

Skulle jag nu få frikort och tillfälle att ligga med Johnny Depp skulle jag nog kunna tänka mig att gå med på det, om han nu insisterar...

Anonym sa...

Ha ha, håller med Cian... Frikort är nytt begrepp för mig MEN att diskutera vilken känd person man kan tänka sig att ha sex med är ett hett och roligt ämne här hemma. Jag får öppna dörren och pippa järnet med Jude Law om han ringer på och maken får göra samma med Bullock :)

Tramsigt kanske men roligt. Fast jag skulle nog inte skratta så mycket om Sandra verkligen kom å knackade på...

Troligt.

Undra vilken tjej det är som din gubbe pratar om då?!

Å vilken känd person hade du gärna satt tänderna i??

Wish I was a punkrocker är ju en låt jag verkligen diggar men å andra sidan så lyssnar jag på radio typ 5 minuter i veckan...

Tagga ner nu tjejen och ha värsta sköna helgen ;) Det skall jag!

mumrik sa...

Detta med frikort var nåt nytt även för mig. Måste hålla med din gubbe...trams...

Ärligt talat efter en del funderingar...vem skulle man välja egentligen? Är det för bara en gång, eller flera gånger...?

Om det är bara för en gång...Jenna Jameson...det lär man väl aldrig glömma... :))

Om det är flera gånger...då blev det svårare...Nelly Furtado ser snäll ut...men det gör även Lisa Miskovsky...så jag säger väl hon den där söta lilla saken Cote de Pablo... :P