torsdag, januari 11, 2007

Promenad nr 1 avklarad!

YES!!!!!!!!!!!!

Jag kan knappt tro det själv med promenad nr: 1 är avklarad! Det sägs ju att gör du en sak fler än 20 ggr är det en vana, så här ska skapas en vana! Wihhhhhhhhhhhaaaaaaaaa..... publikens juuuubel, applåder...... yihaaaaaaa!!! Efter att jag tagit en slags "diet-drink" och ett äpple till middag har jag slumrat i soffan fram till nu..... det tar på krafterna att göra sin första kraftansträngning sen 1847! X:et var över med barnen, varav den stora var allt annat än glad..... :( Han har ungefär samma "vara-övertrött-på-kvällen" humör som sin mamma, o jag kan lova att jag blivit osams med folk pga detta ända sen jag var liten! Behöver jag säga att det inte direkt blev något kramkalas :( däremot ska minstingen på pyjamas-kalas imorn. Hmmmmmm......."drömmer mig bort"............ jag har aldrig varit på pyjamas party, men alltid drömt om att få gå på ett........men det känns aningens perverst o ordna ett i min ålder! :/

Nu blir det vetekudde o soffan..... tant röd kom på besök idag! Jippiiiii.......

5 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga du...

Hahaha..Ja ska vi ordna ett pyjamas-party??

Eller nää va..jag snarkar...Hahaha

Anonym sa...

Nej du.. ordna ett pyjamasparty!! Jag lovar.. jag kommer direkt :)

Usch, tant röd är så elak när hon kommer och hälsar på... hon bara slåss och dundrar...

Men duktiga du!! Äntligen kom du iväg på din promenad.. nu är det bara 19 gånger kvar innan det är en vana :)))))).
Själv fick jag ingen promenad till jobbet idag då Thompa är magsjuk *blääää* så jag fick vara hemma..

Trevlig helg på dig, kusin vitamin och kidsen.

kraaaam ulrica

niinis sa...

Cian: Haha... många som hakar på pyjamasparty ser jag, kanske vore nåt *klurar*

Ulrica: Bläää... isch, jag tycker magsjuka är så läskigt! Jag får panik varje gång jag har det... Krya på sig nu Tompa och ha en najs helg hela familjen!

Anonym sa...

Jag och min "tjejklubb" brukar ha pyjamaspartyn. Det är skitkul. Femton vindrickande pyjamaser som tjattrar skit och röker ett paket var. Det vore väl nåt??

Klart det går att ha ett sånt när man fyllt 30.

Promenader är hur skönt som helst, blir för sällan bara men jag cyklar fram och tillbaka till gymet och det är en halvmil + att jag gymar mig. Det får duga tillsvidare.

Ha en trevlig helg och lycka till med prommisarna.

Kram

niinis sa...

Malliz. Fasen va duktig du är....AVIS!!! Jag vill oxå va så duktig...... Men, jag får väl nöja mig med att jag äntligen börjat! No more soffpotato!

Ja, jag är mer o mer inne på ett pyjamasparty hörrudu... inte så dumt alls det där tror jag! :-)

Kramar o ha en bra helg!!