onsdag, januari 24, 2007

Onani!

Nääää...kände att jag tråkat folk me mina hypokondriska ögonblick alldeles för mycket i några dagar så jag tänkte lägga in ett nytt fräscht inlägg med eller utan krypningar!!

Nu ska snackas sex.....

Kolla nån på TV igår??? Om dom som onanerar så mycket så att det till slut blir jobbigt o nästan sjukligt!

Jag undrar bara?? Hur hinner man onanera 15-20 ggr per dag?? Antagligen så har dom inga barn, inget jobb, inget socialt liv.... eller så är dom fruktansvärt effektiva när dom väl sätter igång?? Jag kollade inte så noga eftersom jag somna till o från.... men jag hann mycket väl uppfatta själva ämnet!

Jag menar...när det ibland kan va svårt o lyckas ha sex 1 gång i veckan, hur fan klarar man 20 ggr på egen hand då???

Är det nån här som kan erkänna att dom klarat av o gjort det 15 ggr på en dag??? Stror eloge till den i så fall!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du fick mig o vakna till med överskriften på ditt inlägg *ler*

15 ggr/dag??? Shit, skulle aldrig ha tid.. eller lust heller för den delen...

Anonym sa...

Får man en eloge? Det trodde jag man fick för handlingar som förde mänskligheten framåt... :)

PS Kul att du och cian blir impade för att jag lyckas klippa ut och klistra in text från nätet i ett ämne jag inte vet något om :D

niinis sa...

Liza: Hahaha...man brukar vakna till av sånt..konstigt det där!! :)

Näää..inte jag heller!!

Chris: Fy fan du e på hugget idag ser jag...:)

Ja, en eloge för viljestyrka och ork! O säga vad man vill...en sån som hållt på så borde ha väldigt fräs i simmarna och när han väl ska fortplanta sig så lär han föra mänskligheten framåt!

mumrik sa...

15 ggr/dag...ja, men inte onanerat...hehehe... Men programet kan ju inte varit speciellt upphetsande...då du somnade... :)

Anonym sa...

Herregud..15-20 gånger på en dag

Jag säjer som du..Man ska vara jäkligt glad om det blir typ 1 gång i veckan liksom

niinis sa...

Mumrik: Haha...nää...de va just det! Dom babbla nog bara mest på om sina vanor... o hur kul är det o lyssna på till slut, aja... Shit, 15 ggr på en dag! Jäklar i gatan, då va de skavsår kan jag tro...

Cian: Yes.... småbarn o sex går sådär ihop..o du som har gubben borta på nätterna måste det ju va ännu svårare o få ihop det! :(

mumrik sa...

o ja...man kände att man levde... :D

niinis sa...

Förstår det....AJ!!!

mumrik sa...

Men det var både försvarbart och rätt gott just då... :D

Anonym sa...

Ha ha, tänk att innan jag öppnade kommentarerna här så VISSTE jag att Mumrik skulle säga "Det har jag!".

Min kommentar är; Onani? Vad är det?
Shit, när jag hade tid med sånt var jag INTE trebarnsmorsa i alla fall.

/P