onsdag, januari 10, 2007

Tippa?!

Fy f*an vad j**la kass jag är..... den där promenaden jag skröt om igår......är det nån här som tror att den blev av, näää jag trodde väl det!

Hon jag skulle promenera med ringer istället igår e.m och undrar om inte jag brukar va karl-ledig på tisdagar... o det är jag ju. Hon ville bjuda på mat....så istället för promenad blev det asgod pasta med massa grädde i! SUCK!

Å andra sidan hade jag kanske blåst till Åland om jag gett mig ut igår.... skönt, då fick jag ju ändå en god anledning att skita i promenaden!

Att bero på blåsten....

....I morse när jag kom till jobbet hade blåsten tagit mitt fönster, jag hade tydligen inte stängt det ordentligt igår varpå fönstret for upp i blåsten o krossades, som tur är har jag 2 glasfönster...behöver alltså inte sitta här med vindstället på mig! Antar att jag kommer få lite skäll idag då.... :( Larmet hade gått igår kväll och de hade fått åka hit för att se var problemet låg, ajajaj....får fika i mitt rum med stängd/låst dörr idag!

Angående mitt nya liv med promenader så tar jag nya tag idag..... kanske borde börja betta på min sida här..... skulle kunna se ut såhär.....

* Kommer Niinis komma ut på promenad ikväll?

ODDS JUST NU:

Ja: 8,78 Nej: 0,28


9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det blåser friskt...Har legat och varit rädd för att våra träd på baksidan ska braka ner..De står läskigt nära..

God mat i stället för blåsig promis? jag vet ju precis vad jag hade valt :)

Kram kram

niinis sa...

Cian: Ja.... visst är det ett lätt val! Faktiskt.... :)

Anonym sa...

Det sägs att man ska göra sånt som man tycker är kul! ... promenera i blåst och frysa örsnibbarna av sig...ehh.. Nej!...

Anonym sa...

Det sägs att man ska göra sånt som man tycker är kul! ... promenera i blåst och frysa örsnibbarna av sig...ehh.. Nej!...

Anonym sa...

Oj, hoppsan, förlåt!

niinis sa...

Alis: Gör inget.... ju fler inlägg desto roligare :)

Håller me... beror ju på hur blåsten ter sig under dagen.....

Anonym sa...

Jag hoppade också över träningen igår kväll. Det berodde mestadels på blåsten. Det blåste 30 m/s och gymet ligger alldeles vid kajkanten...så jag skippade det... :)

niinis sa...

Mumrik: Shit..... kajkanten, ja det hade vart gött... köra bänkpress på 140 kilo o daska i plurret! Usch...

Anonym sa...

hmmmmm..... tror på dig vännen. ikväll kommer du ut! ha en skön å uppfriskande promenix!!