måndag, januari 15, 2007

Bla bla blaaaa....

Om jag nu diggade fredagar hårt...så OOOODIGGAR jag måndagar ungefär lika hårt! BLÄÄÄ....

Känns tungt att vara tillbaka på jobbet, hade nog hellre legat i sköna sängen me urkassa såpor o glo på under hela dagen än o sitta här o frysa! Mitt fönster är ju inte de bästa, det fläktar lite om jag säger så....

Helgen blev mer party än beräknat! I lördags kom nämligen härliga tjejer från sthlm på besök, så på ett par timmar hade vi styrt upp en redig fest. En redig fest som för några höll på ända till sju på morgonen, inte för mig....... tack för det!!! Då hade jag nog vart sjukskriven idag, im to old!!

Igår blev det pizza o ligga på sängen o kolla snyftis! Gubben drog på innebandymatch, tjejerna o jag fick göra det vi är allra bäst på! Såsa i dubbelsängen, slötitta film, somna till lite då o då.... klockan sju på kvällen masa vi oss upp! Jag o maken åkte till mamma o pappa o käka köttgryta! GÖTT!! Dom tillbaka till sthlm! Usch...jag va orolig jag..... den ena blåste 0.6 vid sju! O den andre 0.3.... dom fick äta lite innan dom åkte! Vilka jäkla alkisar vi e :(

Vilket väder det va igår?! Alltså.... är det nåt som är obehagligt är det ordentlig blåst! Mamma o pappa som bor på landet är det riktigt obehagligt att va hos! Det lät vid ett flertal tillfällen som om taket skulle lyfta!!! Brrrr....

Näej, jag har fasen inget vettigt o skriva om idag! Tjing....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Min måndag består i att ligga i soffan och titta på den ena såpan efter den andra. Days of our lives är en favvo sedan många år. Kollar även alla halvtaskiga sitcoms som ideligen rullar på alla kanaler.

Kram

niinis sa...

Aaaaaaaviiiiiiiis!!!

Anonym sa...

Ligga i sängen och kolla på såpor?? Ha haaaaaa haaaaa vilket skämt. Det har inte jag gjort på minst fyra år och kommer inte att kunna göra de närmaste femton åren. Uuuuuuhhhhhh vad skönt det lät!

Kjam

niinis sa...

Pendlis: Du kommer få göra det snabbare än du tror... du vet sen när du kan börja luras me film o godis! :) Det var underbart...jag lovar!

Anonym sa...

Ännu en packad människa i helgen ser jag :)

Fy fan vad avis jag är...

Kram
/hon som inte alls var hos tandis utan skolkade men kan inte skriva det på min sida IFALL mina kolleger läser på min dator..

niinis sa...

GÖTT..... "Du vet vem jag menar" :)