söndag, januari 07, 2007

Uppe med tuppen!

Godmorgon! Klockan är sju och jag sitter vid datorn! Hmmm...hoppas att detta är övergående, jag sover väldigt dåligt sen den här maskinen hamanade i vårt hem! :)

Idag är det dax för dejt med bloggisarna.... det blir nog hela familjen som åker, vi behöver besöka IKEA så han tar ungarna o drar till leksaksaffären medan jag fikar loss!

Vi är på fortfarande eller??


O så en liten lista...snott den av pendelilska!


Lite fakta om mig......

Vad gör du när du inte har något att göra? Kollar TV eller numera kan jag tänka mig att jag hänger vid datorn eftersom vi äntligen fått en!

Vad skulle du göra om du för en dag fick byta kön? Ha sex o göra tester på hur stark jag är!

Vad är viktigast för dig att ha i kylen? LÄTTA och mjölk!

När, efter ett avslutat förhållande, är det ok att träffa en ny? Direkt.

Var skulle du helst inte vilja vara naken? Haha, fick en rolig syn framför mig... men helst inte när jag är ute på en joggingtur!

Vilka favoriter har du i din garderob?Massor men..... ett par gråa mysbyxor, ett par baggy diesel och en vit topp!

Vad vill du inte höra i sängen?Någon annans namn!

Vad är viktigt att ha gjort under sin livstid?Skaffat barn.

Vilken historisk tid skulle du vilja uppleva?Rokoko perioden på 1700 talet!

Vad skulle du göra om du för en dag fick vara osynlig?Susa runt på så många ställen jag hann faktiskt!

Hur kan en annan människa få dig avtänd?Lukta illa och vara allmänt ohygiensik! BLÄ...jag har nojja för sånt!

Vad ger dig gåshud?Bra sångröst, spökhistorier, fina slut på filmer och när barnen gör illa sig!

Vilka regler bryter du ofta mot? Hastighetsbegränsningar.

När är du som kinkigast?PMS o när jag inte får som jag vill!!

På vilka sätt kan du attraheras av en människa? Kan han spela gitarr, har lite tatueringar, humor och ett vänligt ansikte med ett mjukt sätt är jag såld!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Klart det fortfarande är en dejt.. :)
Jag är av nån andledning skitnervös...

niinis sa...

Ja är oxå nervööös..... min gubbe skrattar åt mig!! :D

Vart ses vi så vi känner igen varann???