onsdag, januari 03, 2007

Summering 2006

Trist kan tyckas men jag ska ge det en allvarlig chans, att verkligen försöka komma ihåg 2006 utan en almanacka! Jag har uruselt minne när det gäller händelser och filmer..... tråkigt!

Nu ska vi se, detta är vad jag minns:

2006
Januari: Vi påbörjar i Sälen där vi var ett stort gäng på skidsemester. En lugn o skön långweekend med en hejdundrande fest på nyårsafton.
Är på min bästa väns 30 årsfest o blir plakat....snark!
Februari: En alldeles vanlig skit-trist fredageftermiddag har jag o mamma städat hela lägenheten. Sambon kommer hem, hoppar i duschen o ser allvarlig ut. Mamma åker hem, sambon vill prata! Slutar med att han ställer sig på knä o FRIAR, ja säger JA!!
Stor tjejfest i stockholm, bowling o fylla! :)
Mars: Största sonen 10 år!!! En stor grej för hans mamma som helt plötsligt har ett barn som är 2 siffrigt! WOW.... Bowlingkalas
April: Tjejhelg i Sälen, fylla! :) Möhippa för S, det blir Centralbadet och Wallmans salonger.
Maj: S o J gifter sig, bröllop som tog hårt på mig.... grät som en idiot!!
Juni: Hmmmm........
Juli: Hmmmm.....
Augusti: Den 26 augusti gifter vi oss!! Helt sjukt häftigt! Jag kan fortfarande knappt fatta det!!
September: Välbehövlig smekmånad på Alcudia! Suck...om det ändå vart en hel månad!!?
Oktober: Minstingen fyller 8....o hans om var bebis nyligen!!?? Bowlingkalas....
November: Releasefest för makens skiva!
December: Missfall...... en riktigt bra jul och nyårsafton ändå!
Okej, vet inte riktigt hur jag ska tolka den här summeringen! Minne som en guldfisk..... o allt jag minns e festerna, barnens födelsedagar och att jag antagligen var på en annan planet innan bröllopet! Haha..... pinsamt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha man minns alltid sånt..Och ja du var lite knasig innan bröllopet *S*

Anonym sa...

2006 verkade vara ett härligt år ändå, trots att det slutade lite olyckligt. Du skall se att 2007 blir KANON!!

Kram kram