fredag, januari 05, 2007

GAAAAH....!!!

WOW!!!!!
Härmed har en ny värld öppnats för Niinis! Sitter på min alldeles egna övervåning o skriver på min BLOGG! Ja, jag vet..... jag låter som den där riktigt gamla kvinnan dom hittade fastfrusen i ett berg....eller var det en man? Anyway.... Ska börja med att berömma min händige man, hade då inte förväntat att detta skulle gå så smärtfritt som på nån minut varför jag fortfarande återhämtar mig från chocken! Han är en klippa....ps: Jag lovade att han skulle få bli omnämnd på min blogg! :D
Barnen sover i vardagsrummet, en fredagkväll som brukar sluta som sig bör. En i soffan o den andre på govlet...den svettige av dom 2 ;) (svalt o skönt på golvet). Vi ska nog bära upp dessa 2 snart..... när jag surfat färdigt-i mitt eget hem-runt 05.00-imorn bitti!
Hörs imorn då kanske....hahahaha.... galet. Känner mig som när jag fick en leksaks-spis i julklapp på 70 talet!
Kram o gonatt allesammans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så skönt att ha inernet hemma
Så du har en egen vrå på övervåningen?
Hur länge får du ha den ifred för äldste sonen *S*


Ihh i morgon är det söndag..Hoppas du kan :)

Kram
/Cian