fredag, januari 12, 2007

Mutant?


Fredag, underbara fredag.... det är ingen dag i veckan som slår just denna dag! Älskar fredagar....

Til helgen finns inga direkta stora planer, plånkan är tom..... pinsamt tom! Så ärligt talat vet jag inte hurdana utsvävningar man kan göra på några hundra kronor! Jag hatar o vara fattig. Jag är för fasen inte gjord att vara fattig..... nej, enligt mitt horoskop så är ju jag en glamourdrottning med ett exklusivt hem, bara märkeskläder, dyra vanor och värstingbil! Hmmm... nu ska vi se hur rätt stjärnorna haft?

Glamourdrottning? Iofs stendiggar jag 50 tals-stilen.... o när jag klär mig så är jag nog rätt glamourös! Till vardags ser jag nig mer ut som en kille än en gamourbrud........

Exklusivt hem? IKEA är ju jäkligt exklusivt..... eller inte?!

Dyra vanor? Ja, absolut om jag hade den möjligheten. Bara äta på fancy restauranger, gå på spa varannan helg, till frissan varannan vecka och alltid åka taxi!

Värstingkärra? Hmmm...... ja VOLVO klassas ju till den va? Eller hur var det nu? Var det Rolls Royce och Jaguar kanske....

Stämde väl sådär tror jag....... och jag är fortfarande fattig vad än stjärnorna säger!

Förresten så har jag fått svar på vad det är för fel på mig!!!
Aftonbladet idag:




Morgonpigga mutanter

Är du extremt morgonpigg? Då tillhör du förmodligen den procent av befolkningen som har en muterad variant av ”klockgenen”. Det innebär att kroppen inte själv klarar att justera den biologiska klockan efter ljuset.








Jag är en mutant....cool.......tänkte försöka mig på ett sovrekord i helgen, får se hur det går?!

6 kommentarer:

mumrik sa...

Äsch...detta stod säkert i aftonblaskan och då är ju trovärdigheten lika med noll...jag är extremt morronpigg...men jag är även en nattmänniska så jag sover sällan mer än 4 timmar per dygn...

niinis sa...

Mumrik: Hur orkar du?? Så fort jag inte fått 8 timmars sömn blir jag grinig och svår att tas med?

Du kanske är en ännu värre mutant än jag!!!

Unknown sa...

Jag är oxå väldigt morgonpigg..Efter klockan 8 på kvällen däremot är jag död..

Hmm det låter ju som mitt horoskop..Jag är ju Oxe och njuter av livet..även om även min plånka fladdrar i vinden just nu..Hmm hur gick det till?? Ahh just det..Jag ska ju till tandis på måndag :(

mumrik sa...

Mu tant? Är inte det en ko? ;)

Har varit sån här sen jag var ett litet frö...så vem vet...jag kanske egentligen borde tillhöra xmen och kallas vakenrobban... :)

niinis sa...

Cian: Just ja...lycka till på tandis! :( Aldrig kul det där....

Mumrik: hahahahaha.... MU TANT.... en kossa! Ja, det låter ju ändå lite coolt med mutant tycker jag, o det första jag oxå tänkte på va X-men. Hmmm....vakenRobban, då skulle väl jag va "no-seven-sleeper" Nina..... okej, förlåt...den va dålig! :)

Anonym sa...

Hej mutanten!

Hoppas helgen var bra trots det tomma lädret. Å så får du sluta läsa horoskop, de suger. Har inte läst mitt horoskop sedan somrarna hos min mormor då jag bläddrade i hennes Hemmets Journal ;)

Megakram från fru P