måndag, januari 29, 2007

Helgen

Igår låg man i fosterställning o tyckte synd om sig själv! Man kan inte festa till klockan 04.00 på morgonen som man gjorde i 20 års åldern utan minsta tillstymmelse till bakfylla dan efter.

Nu betalar man ett hårt pris för att kunna va ute o festa loss. Ett mycket hårt pris.... ångest, diverse krämpor och varje gång lovar man sig själv att detta va SISTA gången!!

Idag undrar man vad man gör på jobbet.... fryser, trött, huvudvärk och rädd varenda gång telefonen ringer! PUST..... o blä.....

Det som är positivt är att imorgon så kommer det att kännas lite bättre! Jag längtar till Tisdag!

Helgen då......Lördagen gick för det första åt att leta bröllopskläder till nästa helg! Helt otroligt.... jag hitta klänning i första butiken!!! WOW...maken var chockad, han hade nog ställt in sig på en galen finska som ånga in i butik efter butik och blev galnare o galnare för varje klänning hon prova! Till han var det ju som vanligt inga problem att hitta nåt till.....

Kvällen var det dax för middag med makens familj..jättetrevligt.....kanske lite för mycket att dricka men.... det har jag betalat ett hårt pris för som sagt!

Nu ska jag försöka äta en smörgås o ta en kopp kaffe!

TJING

6 kommentarer:

Anonym sa...

usch stackare,jag får ångest bara av att läsa....
Nä fy fasen,jag var oxå en partsessa en gång i tiden gick alltid hem sist men nu e jag en sån som går hem först...;)
Pallar inte längre...:/

Kram gumman och imorgon känns allt som vanligt igen!:)

niinis sa...

Åh tack Garbo!! Det behövdes kan jag säga....

Kram

Anonym sa...

Känns det bättre??

Uschiamej vad jag har varit dålig på att kommentera idag men har mest suttit i telefon och raggat läkartid

KRAM

Anonym sa...

Ja herregud vi sitter nog alla i samma båt. Förr kunde man ju dra till Canarias och börja varje dag med en groggfrulle... nu måste man liksom ha minst tre dagar efteråt till att kurera sig på. Jag pallar ingenting längre. Vid midnatt går jag ofta på övertid och vill bara gå hem. Iofs så har det varit ett par helger nu där vi också varit upp till morgontimmen men FY FAN vad icke skönt det är dagen efter.

När blir det Götis?

mumrik sa...

Ni är veka...visste man inte bättre...så skulle man kunna tro att ni allihopa var gamla tanter...eller har jag misstagit mig?

niinis sa...

Pendlis: Visst är vi gamla ;)uschamej!

Brallerna va riktigt snygga... shit!! Vill ha!!

Mumrik: BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!