lördag, januari 20, 2007

Damdidam....

Det här med FRIKORT blev ett hett ämne märkte jag! Det var fler som aldrig hade hört talas om frikort än jag trodde...... Men efter att dessa personer (inga namn:D ) hade lärt sig nåt nytt så smällde de i samma sekund fram namn.... en del t.o.m. fler! :) Härligt o se att många av er fortfarande är hormonstinna som gymnasie elever :)

Som sagt, jag har inget frikort! Har ju försökt få maken o släppa sitt frikort....men 10 fingrar till GUD, han har inget för han tycker det är rålöjligt när folk håller på med det här.... Alltså har jag heller aldrig behövt ha ett frikort för o "såra" tillbaka om ni förstår vad jag menar!

Tror dock att om Tommy Lee eller han f.d basisten i Metallica skulle knacka på vår dörr så skulle min gubbe tillåta mig o sexa me dom...o skulle inte jag göra det så skulle han nog själv göra det! :) Näää...skämt åsido.... Få se om det nånsin dyker upp några frikort, i let you know!

Fy fan, kolla på klockan här i nedre högra hörnet..... 07.22 Vad gör man uppe nu?? Storgrabben duschar hör jag (tur vi inte bor i villa, då hade våra elräkningar gjort mig kriminell, han älskar o duscha lääänge)....han har ju vart vaken sen 4 säkert.....o spelat WoW, han är helt såld!!! Ungefär som när jag lärde mig spela tetris på datan på mitt första jobb, jag såg dom jäkla prylarna åka i sina luckor även fast jag satt o kolla på TV, jag blev helt störd av det där spelet! O det va tetris.... skulle mina grabbar få spela det nu skulle dom tro att vi va helt knäppa när vi va små....
Ungefär som storgrabben satt o prata med sin moster...vi har ju datatider här hemma...annars skulle allt va kaos! Det är det väl ändå emellanåt...men mer ordnad kaos.
Anyway....då säger syrran: "Jag hade oxå datatider när jag va liten".
"Va" säger storgrabben tokförvånat "fanns data då?" Okej....syrran är ju ändå född på 80 talet.

Ny dag...nya upptäckter!

PEACE




5 kommentarer:

Anonym sa...

Frikort.. så jäkla larvigt..
vad är det som säger att en kändis är bättre i sängen än sin partner?!

OK då.. du kan få skryta om att ha haft en kändis i sängen.. *suck*..
näe, då skulle jag nog fan så mycket hellre välja en kändis att gå ut på stan och fika med och prata.. tänk så mycket häftigt skvaller dom sitter inne med :))

Ha det såååå kul idag, gumman!!
Min kära sambo ligger nerbäddad i feber så vi får se hur vår kväll slutar :(((((

Kram Ulrica

mumrik sa...

Jo det vet man ju...hårdrockare gör det tillsmamans...och de är ofta inte så nogräknade med vem heller... ;)

Varför tar han långa duschar? Har aldrig mött en kille som duschat längre än 10 minuter... ;)

Idag så faller det en massa vitt mögel här utanför och hunden var inte så glad över allt vasst vatten som kom i ögonen...blöt om tassarna blev han också...

Anonym sa...

Så du är också betuttad i Tommy Lee? Trodde jag var ensammast i världen :)

Kram fru P

Anonym sa...

Nu är ju jag i princip singel, eller om jag dejtar bara eller hur det nu var ;) Men jag var inne på det där med frikort med mitt ex. Han dreglade över några tjejer så jag gav honom faktiskt frikort om någon av dem dök upp. Hade det varit Mr Big hade vi skrattat ihjäl oss tillsammans i en sån diskussion, men patetiskt nog tog mitt ex det på fullt allvar *asg*

Anonym sa...

Hmmm..Vem skulle man vilja ha som frikort?? nää jag vet inte...
Kommer inte på nån...


KRAAAAM


/Cian

Jag kan på söndag förresten men jag har vilding med mej isådana fall...Blondera dej *S*