tisdag, januari 23, 2007

Jahapp....

Hej igen... har fått tid till doktorn idag kl 15.40..... det skumma pirrandet kommer o går, tack för olika förslag på vad det skulle kunna vara! Få höra vad dom säger hos doktorn idag......
hoppas på att det är nåt övergående!

Jahapp... tog sovmorgon i morse, fattar inte varför eftersom jag knappast behövde det.... jag sov heeeela kvällen igår! Min gubbe lagade mat åt oss allihop o sen fick jag fortsätta sova, jag har det ganska bra jag, helst nu när jag är ynklig o lite orolig för vad de är för fel på mig! Han har lärt sig att ta hand o sin hypokondriska fru :) Stackars krake..... men jag kan lova att han får tycka precis hur mycket synd om sig själv han vill nästa gång han blir förkyld! Å jag looooovar att inte gnälla på han utan bara ta hand om.....

15 kommentarer:

mumrik sa...

Du har samma problem som de andra...dubbla / efter adresserna i din länklista...

mumrik sa...

Kom på vad det är du drabbats av...klimakteriet... ;)

Anonym sa...

*slår på mumrik*

Vaddå klimakteriet??..Vi är kvinnor i våra bästa år...

Jag har samma som du just nu...Det kliar och stramar i ansiktet..och jag har fått en massa flammiga utslag på bröstkorgen...Ser inte klok ut..Hmm vad har jag ätit???


Kram

mumrik sa...

...klimakteriet...där åxå... hehehe

niinis sa...

Fy fan mumrik!!! :( Vill man hämta självförtroende här så går man fetbet på det.... :)

Tack cian

niinis sa...

Mumrik!!!!

Vadå dubbla.....????

Anonym sa...

Alltså cian hade ju samma symptom... :) Jag vet att jag är en expert på att säga rätt sak vid absolut fel tillfälle...om man skall vara ärlig...så är det sällan som det ens är rätt sak... :)

Anonym sa...

å nu kopplade hjärnan på...dubbla... :)

Om du håller din muspekare över en av dina länkar på länklistan...så ser du att adressen slutar med två stycken / det kan stå en, men oftast så behöver det inte ens vara nån...

Anonym sa...

Men jag fattade aldrig vad det berodde på att det hamnade dubbla // i adressen..Jag fick gå in i templates och ändra..

Å andra sidan har blogger varit väldigt struligt de senaste dagarna...

mumrik sa...

men det har inte drabbat mig...

niinis sa...

Nu hajjar jag... har ändrat det!!!

O då funkar det oxå... perfekt!

Mumrik... ja, det där verkar killar ha lite svårt för...säga rätt sak vid rätt tillfälle.... Men tvärtom däremot funkar perfekt! Hahahahaaa....

Anonym sa...

Jag lämnade en kommentar förut och vart fan är den? Blogger verkar ha fått spatt, det är fler som klagar och inte kommer åt sidor eller att det inte går att kommentera.

Har du druckit gin? En kompis får flammiga utslag på bröstet så fort hon dricker det. Vad vet jag.

Hoppas det går över.

Anonym sa...

Va fan, förlåt. Jag svamlar bara.

Du hade visst lagt in ett nytt inlägg. Såg inte det...

*fy på mig*

Anonym sa...

Ha ha vilket jidder det var här idag! Mumrik är lika charmerande som vanligt ;) Cian lika förstående som vanligt och Malliz förvirrad för en gång skull :)

Jag är också hypokondrisk. Som fan. Om jag har huvudvärk så tror jag jag fått tumör. Om jäntan klagar på magsmärtor så tror jag att hon skall akut in å operera blindtarmen osv osv.

Du skall se att det inte är ngt allvarligt. Puss på dig.

Unknown sa...

Hur gick det nu då??