torsdag, januari 11, 2007

TJEJSNACK!

Kopierar detta rakt av från släkting Ulrica!

Tänkte vi skulle ha lite tjejsnack!


1. Vad tycker du om din kropp ?

Är för det mesta missnöjd, vill ändra på det ena och det andra..... snark! Men i det stora hela är det en relativt frisk kropp som tänder gubben, det borde väl räcka :D


2. Om du fick förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och varför ?

Jag skulle vilja ha en vältränad mage.... för att jag tycker att det är riktigt snyggt!


3. Vad är du mest nöjd med på din kropp ?

Jag har smala ben som de flesta av mina vänner skulle vilja ha, jag vill o andra sidan ha vältränade bastanta ben av nån konstig anledning! Men jag är nog rätt nöjd med ansiktet...... :/


4. Vad är du mest missnöjd med på din kropp ?

Magen!


5. Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha och varför ?

Man ska ju inte vilja ha någon annans kropp, min är ju unik ;) men om man måste välja.....så gillar kurviga kroppar så vem är det då som har en kurvig frisk kropp?! JLo och Beyonce.... sen tycker jag Tyra Banks är döläcker!

2 kommentarer:

Unknown sa...

har stulat den jag med :)

Anonym sa...

ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz... Kan visserligen hålla med om att Tyra Banks ser rätt så snäll ut...men uj vad spacklad hon är...