måndag, januari 22, 2007

Vad har jag åkt på nudå???

Idag blir de nog inge kul inlägg känner jag....

....vet inte vad jag åkt på! Började me nån konstig pirrkänsla under huden i hela fejset i fredags.... nu har det fortsatt till övriga kroppen! Har ringt sjukvårdsupplysningen o dom vet nog inte riktigt heller, har tid hos husläkaren imorn eller på onsdag..skulle ringa för tid imorn! Har hört om elallergi (eftersom jag alltid sitter framför en dataskärm...symtomen påminner om det).... men oxå brist på B12 o massa annat skit man läser om på nätet! Jaja...kul är det inte i alla fall..... Det för ju inte ont eller så...bara lite obehagligt! Känns precis som när man kliver av motionscykeln efter ett hårt pass..när det blir myror i benen... så fast på diverse olika ställen i kroppen! SNARK!

Nån som hört talas om sånt här?

7 kommentarer:

mumrik sa...

överskottsenergi som vill ut? ;)

Anonym sa...

Jag tror det beror på för mycket blod i spritomloppet..
Du har abstinens efter förra helgen helt enkelt *S*


Näää allvarligt nu..Usch gumman hoppas det gör över snart...

Kraaam

/Cian

niinis sa...

Hahaha...jaaa här fick man ju mycket hjälp! :)

Anonym sa...

Jag hade ngt liknande. Plötsligt var jag överkänslig och det var tvättmedlet eller sköljmedlet så när jag bytte så försvann det... men sedan blev jag aldrig känslig igen så nu har jag samma som innan. Skumt.

Farbror Doktorn kan nog hjälpa dig.
Det är säkert inget allvarligt i alla fall.

Kram Fru P

Anonym sa...

brist på B12 och för mycket stillasittande.. känns det ungefär som du bara vill kasta dig upp ifrån stolen och skaka bort skiten under huden?

Låter misstänkt likt sånt.. om du orkar så ge dig ut på en riktigt rask långpromenad och veva ordentligt med armarna och gå dig trött.. då tror jag kanske att det kan lätta lite.. för något allvarligare hoppas jag verkligen INTE på att det är!!!

Kramar om dig.
Ulrica

PS! Jag har testat lite olika framkallningslab för bilder och vad passade bättre än att framkalla lite bröllopsbilder ifrån höstens härliga bröllop???
Så.. nu har jag tre riktigt bra bilder som ni ska få.. släng dom, rama in dom, gör vad ni vill :)))).. dyker över med dem nån dag!!

Anonym sa...

Hoho....
Vart är Niinis??

Anonym sa...

Har aldrig hört talas om det där, förhoppningsvis är det inget allvarligt.

Krya på dig, eller vad man ska säga.

Kram