tisdag, januari 09, 2007

Klokt...eller?

Garvar fasen fortfarande...ni som vill få er ett gott skratt idag ska gå in på Punkmummels blogg, hahaha! Shit...han e rolig, schysst drömvärld! Sån vill jag oxå ha....

I min drömvärld så existerar bara långbenta, blonda brudar med runda bröst, platta magar och svarvade rumpor.... o nej, jag är inte lesbisk...även fast det kanske lät lite så! Inte vet jag om jag har nån paranoid vision om att se ut som Barbie! (Hon som har det kan inte ha alla bestick i lådan) :) Näää...det har jag nog inte, men jag tror att näthinnan fått nån slags träningsverk av alla blaskor med dessa brudar i, alla program med dessa brudar i, tv....filmer....allt. Såg en reklam på en skit-skiva.... ursäkta men den sortens musik suuuger! Det var nån slags dance-mania platta. Skitsamma, man hör musiken i bakgrunden, en tjej står med en tröja som slutar strax under tuttarna...hon är insmord på sin vältränade mage o så drar hon händerna över kroppen samtidigt som hon dansar sådär som man brukar på podien med stänger fastborrade i!

Hmm... vadå? Blir man som hon om man lyssnar på skit-skivan? Köper fler skivan för att det var en gogodansar brutta i reklamen? Jag hajjar liksom inte grejen? Gör nån det?
Jag blir typ förbannad varje gång jag ser den där reklamen!!

O så undrar folk varför 12 åriga tjejer får bulimi?

Nää...fram för reklam, TV, tidningar och film med sunda brudar i. Som vågar fisa o rapa, har nåt kilo extra, har bad hairdays och älskar livet!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, han kan inte vara riktigt klok nånstans den där...vuxna karln som beter sig som om han var 33 år eller så...

Annars så tycker han att din drömvärld inte alls lät så dum...hur kommer han dit undrar han...?

De kommersiella krafterna är vidriga i sin syn på människan som enbart ett dumt kreatur som skall hålla käft och konsumera...om kunderna sen är 5 år eller 105 spelar ingen roll bara det rullar in pengar...

Anonym sa...

Vaddå??
SKA man inte se ut som Victoria Beckham??

Jag som jobbar stenhårt på att se lite sådär smalsur ut...Muhahahaha INTE!!!!!!


Jag funderar på att lägga ett bud på hon Gynnings tuttar *asgarvar*
Vilding vill ha en studsmatta...

niinis sa...

Mumrik: Tror att du måste kolla riktigt mycket på TV, kolla reklamer och läsa blaskor så får du säkert likadan träningsverk som jag!

Så sant så sant, vart är det på väg, kommer vi ha 4 åringar som beställer bantningspulver via nätet om 10 år....usch....jag ryser fasicken!

Cian: Hahahaha, studsmatta..... hahaha... jaaa, det är väl den funktionen de fyller! :)

Anonym sa...

I England finns en arg mamma som skyller sin dotters bulimi på just Victoria Beckham. Nu är det inte så enkelt och endast Victoria går nog inte att skylla på i det här fallet. Kolla bara på Keira Knightley, Paris, Kate Moss, Nicole Richie och Kate Bosworth. De ser ut som stickor allihop.

Hela mediavärlden är sne och när Linda Rosing får mer och mer plats i media är det helt åt helvete. Jag vill inte se hennes play-doe nuna i tidningarna mer.

När senast såg du en snygg inoljad kille med ett sexpack på ett skivomslag. Vi tjejer är inte så jävla dumma så vi köper skivor på det sättet så det är ingen idé. Dance mania plattorna (har sålt en hel del, bara till snubbar) har alltid två "lesbiska" tjejer som slickar på varandra på omslaget. Va fan??? Ärligt talat, vad är det frågan om?