fredag, januari 26, 2007

Hån?

Drömmer mig bort *låååång suck*!!
* Precis lunchat med en god vän (H) som åker till Thailand vid 5 ikväll.....
* En annan kompis (S och A) mejla precis att hon o karln tog en sista minuten o drar till Kanarias imorn bitti....
* Följer en kompis med familjs (K och M) resedagbok som har semestrat på Thailand i en vecka nu...3 kvar.....
* En annan kompis (A) har vart i Thailand i 1 månad.... kommer hem i mars...
* En jobbarkompis till maken med tjej är på en jorden runt resa...precis lämnat Fidji tror jag de va....(D och I)
* En killkompis kommer hem nästa fredag efter 2 månader i Thailand...
VAD GÖR JAG HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR???? Är detta ett hån eller??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha... ja man kan ju börja undra. Men vet du. Det är så sorgligt att jag har slutat att drömma nu. Jag inser att jag inte kommer att komma iväg än på ett bra tag. Har små att ta hand om och det livet måste jag acceptera fullt ut. EN resa till palmer får bli när Lilla Hon är typ fyra eller så får jag och gubben dra på en veckas charter om något år utan ungar...

Fram tills dess får jag gilla läget. Har ju åkt snowracer idag. Jihoo. Ironi.

Kram & trevlig helg!!!

niinis sa...

Jaaa... jag har väl inte heller åkt frenetiskt mycket direkt!! Barnen små då blire inte mycket åka av!!

Ha en underbar helg!!

PUSS & KRAM

mumrik sa...

Japp...det är ett hån... Men tänk så mycket som de missar i stället...sånt som du får glädjen att njuta av... Orkan, snöstorm, slask och uräckligt väder...förkylningar och kräksjukan... ;)

Anonym sa...

*s* kände likadant när jag satt och surfade runt bland Apollos alla resor på lunchen idag. Men... jag har ju min Kretaresa att se fram emot :)