onsdag, januari 10, 2007

Nepp...ingen promenix!

Kan nog redan nu på rak arm säga att det inte blir nån promenix ikväll :(

Rak arm har lite dubbel bemärkelse här........

Jag har ramlat på jobbet, hahahaha..... skratta så jag höll på o kissa på mig ( jaaaa, jag veeeet, jag har fött 2 barn..... :D) Jag skrattar alltid när jag trillar.... vet inte men jag får för mig att det ser riktigt kul ut samtidigt som det faktiskt kan göra jäkligt ont, så ont att man skrattar istället för gråter, sjukt det där. Kunde inte bestämma mig för om jag skulle ta alla tre trappstegen på en gång eller ett...hjärnan spelade mig ett spratt och beslutade för båda alternativen vilket gjorde att jag låg som en rem i luften o pladask på magen! Såg nog riktigt skoj ut.....

...nu har lilla armen fått sig en liten svullnad och smalbenet känner att det finns!

Min mobil, som jag höll i handen har ett lite smycket med små pärlor på sig.... det gick sönder så farsan som kom ut från ena dörren höll på o dra på arslet av alla kulor som rulla överallt....

Ja, det va väl lite onsdagsunderhållning på jobbet kan jag tro....

AJAJAJ!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ajajajaj stackare..Men det kan nog ha sett kul
(förlååt jag är likadan..jag skrattar som fan när jag ramlar)

Credit till dej för att du faktiskt tänkte gå på promis..Att tänka är oxå motion *S*

Kramkram

niinis sa...

Cian: Hahaha.... oh herreguuud...om det är motion då borde jag va vältränad... typ Madonna tränad... :D

Anonym sa...

Jag skulle förmodligen oxå skratta om jag såg dig trilla, framför allt skulle nog jag oxå nästan kissa på mig då min skrattnerv ligger i kläm på blåsan.

Hihihihi....

niinis sa...

Malliz: Hahaha... oj, ja då är det bra om vi skaffar Tena Lady tills i ska ses på den där vinkvällen :D

Anonym sa...

Ha ha ha (skrattar hjärtligt asså)... ser det verkligen framför mig! Å så stackars farsan också.

Du har nog Guds och hans mosters förlåtelse, promenaden kan du med gott samvete ställa in :)

Puss /fru P

Anonym sa...

Det är inte klokt vad en del gör för att slippa motionera... ;)