onsdag, november 01, 2006

FINNTRASAN TEBAX!!!

Halloj!

Tillbaka.... okej...tillbaka men ändå inte ordentligt tillbaka! Jag är inte fullt frisk, dock såpass att kag inte palla va hemma mer! Ja, som sagt...jag blidde sjuk! Så sjuk så jag inte orkade jobba.... det händer inte ofta kan jag lite försiktigt stoltsera med! Jag är inte typen som stannar hemma sådär enkelt. Vet inte... men jag tycker det e trist o va hemma o va sjuk..o då känner jag mig oftast ännu sjukare!

Dessutom har jag nog blivit 1000 kr fattigare....om inte 2000 kr...på telefonräkningen!

Jävla spel dom har på TV:n, livsfarligt! GAAAAAAAAAAAAH, i måndags kom jag fram...skulle gissa på antal kvadrater. Jag gissa på 35...det var fel....och när jag satte mig i soffan såg jag att jag missat en kvadrat! VAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!! Jag hade blivit 15 000 kr rikare!!!Killen efter mig gissa på 36..... ÅH...om inte annat så blev jag ännu sjukare!!! Fasen så orättvist det kan va ibland!!

Ja...så då fick man blodad tand! Kan bara tänka mig synen av finntrasan där i soffan.......med jordens kn''ll rufs i bakskallen... inte pga av att jag gjort det utan att jag snarare växt fast i soffan därhemma! Dregglande slåendes samma nummer om och om igen...... ögonen stod väl ut fem cm från huvudet av ivret av att komma fram! Haha...näj fy fasen vilken syn!

Nu e jag här igen i alla fall...o eftersom jag inte har någon dator hemma ännu... (jag vet, jag är värre än dom som är 75 o inte följt med i utvecklingen)...men nu har vi bestämt att vi ska och måste skaffa oss en!! Jag får abstinens utan dator.... o gubben börjar väl så smått förstå det! Annars blir sexstrejk..... :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

*skratt*
Dagteve suger....Speciellt de där programmen...Kommer ihåg tv21 som gick för en sisådär 12 år sen...Det måste ha varit första varianten av ring in och vinn pengar..Och jag vet att syrran klagade på att jag ringde dit när jag satt barnvakt..Telefonräkningen hade blivit skyhög..

Anonym sa...

Bättre att gissa på 35 än på 15 som en del gör. Fattar inte hur folk är funtade. Ser dom inte!!!!

Samma med ord man ska gissa på. Det är helt KLART att man ska gissa på ett ord med fem bokstäver och idioter ringer in och gissar på ett ord med fler bokstäver. VA FAN!!

Blir så irriterad när jag ser det.

Bättre lycka nästa gång...

Anonym sa...

Ha ha haaaaa, jag skrattar på mig! Jag har själv varit i det där träsket. FÖrra mammaledigheten, då ringde jag på Pussel om dagarna. Telefonräkningen var 4000 kr mer en gång och då sparkade maken bakut. Sedan dess har jag inte ringt en enda gång...

Dagtevejävulen har tagit dig. Nu måste du skärpa till dig :)

Lycka till /pendelilskan

niinis sa...

Cian: Haha, tv21...de va ett tag sen :) Livsfarligt!!

Malliz: Eller när dom gissar på så töntigt självklara ord..de e ju alltid nåt udda liksom! Vafan... puckon! Dom fötjänar inte o vinna!

Pendelilska: Jaaa... tur man inte e hemma o e sjuk så ofta! Annars hade nog min gubbe skickat ut både telefon o mig :(