onsdag, november 15, 2006

Brag brag brag.....

Ojoj, nu törs jag inte längre låta Er vara utan ett inlägg från Niinis, får en hel del skäll annars :)......*smickrad*.

Jaha, shoppingturen var fantastisk, jag är tvärnöjd.... och min klient oxå! Haha... är det inte märkvärdigt kan man ju alltid få det att låta märkvärdigt!
Vi brände ca 6000 kronor. Den här killen hade ju som sagt garderoben fylld av gymnasiekläder fortfarande. Så det blev 2 par svindyra jeans, en hel del vardagströjor och en del partytröjor/skjortor.... vidare så blev det jacka, skärp, strumpor, mössa, halsduk, skor och kallingar (Frank Dandy, råkade säga att tjejer ofta kollar in kalsonger o sånt) .... då blev det fler utav den varan! Sedan köpte vi hårmojs... sånt man behöver för att göra i ordning frillan!

Hem, klippte en riktigt tuff spretfrisyr... killen börjar bli lite smått tunnhårig. Denna frisyren trollade bort det tunna.....
Han var så nöjd, och tacksam...... Mina damer och herrar, detta extrajobb kan varmt rekommenderas. Göra av med andras pengar bara genom smak o tycke. Dessutom får man en ny person som verkligen älskar sitt nya jag! Känner mig som dom i FAB 5..... fast jag e straight dåra! :)
Nu ska vi göra detta en gång i månaden! Hmm..kanske dax att trycka upp nya visitkort :)

Vad händer bland mina medbloggare?? Nån som behöver en stylist? :) Jag gör tjejer oxå...är utbildad make up artist..... e en hejare på o trolla bort ålders-skavanker o mörka ringar under ögonen! :)

Hmm... börjar det lukta illa på den här bloggen nu.... får nog kliva ner från mina rosa självförtroende moln and smell the coffe, jag ser fortfarande ut som en trött 34 åring med inte alls någon ny garderob!

7 kommentarer:

Unknown sa...

jag skulle definivt behöva en klippning..
Och lära mej hur man sminkar sej :) jag ser alltid ut som en panda efter halva dagen


Svart gumsan...du ska ha svart på Maiden..svart jeans och svart topp( då ser man inte ölspillet som komemr förr eller senare)
...och jäkligt bekväma skor...

Anonym sa...

Jag skämmer bort mig själv med massage, hårklippning och manikyr en gång i månaden. Saknar dock en medshoppare med god smak.

Jag klarar dock gott och väl att handla på egen hand. Alldeles för bra enligt min pojkvän...

Kram

Anonym sa...

Kul för dig. För mig känns det ändå rätt udda att betala någon för att göra av med mina pengar.

Fast ni är väl såna där ni bor... :)

niinis sa...

Cian: Jag kan lära dig lite när vi ses...över den där bloggölen vi snackat om så länge! :)

Jaa, svart blir det...vet inte bara vad för svart! Bekväma skor...hmm.. jag e ju så dålig på bekväma skor! Får leta...

Malliz: Medshoppare e alltid kul o ha med! En som verkligen är brutalt ärlig, sånt gillar jag! Skönt o skämma bort sig, gör det nu... så länge till du får barn...för då slutar man :(

Chris: Nänänänä...vad är detta för påhopp!!!:) Du syftar säkert på sthlm... men nu är de ju så att jag bor i en liten håla! Fast de e klart... vi kanske e lika knäppa om inte knäppare i hålor!

Anonym sa...

Förlåt, jag har inte varit elak mot någon på jättelänge. Det börjar klia i hela kroppen...

niinis sa...

jahaaa....du behövde få ur det...

Jaja..näää men det gör ingenting..kasta all skit på mej bara... gör det... :)

Anonym sa...

Sminkning skulle jag absolut behöva lite tips o råd om :D