fredag, november 03, 2006

J***A FÖRKYLNING!!!

Trallalalllalalaaaaa.... FREDAG!!

Förkyld som en gammal raggarbil! Vafaaan.... ska det aldrig gå över det här!? Fattar inte... idag är det värre igen, de e ju typiskt när man ska på releasefest ikväll! Vet inte...måste väl börja tok-kurera mig snart tror jag! C-vitamin chock, vitlöks chock och kanjang chock kanske? Börjar lessna ur på knallröd näsa och knallröda ögon!

Dessutom drömmer jag alltid mardrömmar när jag är förkyld. Inatt drömde jag att min mamma hade träffat en ny snubbe. Pappa var så lessen.... dessutom var karln hon träffat snor-rik och kom o hämtade henne från en familjesemester, han skulle ta henne till Paris över dagen! Jag var så förbannad!! Hmm...undra var alla dessa konstiga drömmar kommer ifrån egentligen? Tur dom inte är sanna!
Ibland drömmer jag att mannen träffar nån annan oxå..... det enda jag vill göra är o spöa han när jag väl vaknar! Sen känns hela dagen helt konstig! USCH!

Jahapp... lite kaffe o "koka" kroppen med så man kommer i fas!



5 kommentarer:

Unknown sa...

Hur kommer det sej att man vill spöa honom för att man har drömt nånting mindre bra?? *S*

Jag kan oxå reagera så :)

Krya på dej gumsan..Och ha det så jäkla kul på festen ikväll *avis*

trevlig helg

Kram

niinis sa...

Ja.. jag hör fler o fler som drömmer dessa konstigheter o sen vill ge karln ett kok stryk! :D

Ja, vi får hoppas det blir skoj ikväll! Fast man e Rudolf med röda mulen!

Trevlig helg på dig oxå!

STOR KRAM

Anonym sa...

Drömmen kanske betyder att din största skräck är att han faktiskt kommer att träffa någon annan. Jag drömmer detsamma ibland och som du säger, hela dagen känns helt overklig på något sätt.

Var urförkyld när jag var i USA förra året. Blev vansinnig, ville minsann inte vara sjuk där. Min farsa köpte något som hette Theraflu, det dracks med varmt vatten. Jag blev helt knockad, fick gå och lägga mig. Dagen efter var jag frisk som en nötkärna.

Märkligt innehåll i det där...

Hoppas festen blir lyckad ikväll trots snor i näsan. Må så gott och ha det bäst.

Kram

Anonym sa...

Ha ha. Förkyld som en gammal raggarbil. Den var bra. Den snor jag.

niinis sa...

Malliz: Helt klart livrädd för o förlora honom.. klart man drömmer skit då... usch :)
Måste åka till USA o handla om inte den här förkylningen ger sig snart...ZZZZNARK!!

Pendlis: Sno på du!! Hihi.... :)