måndag, november 13, 2006

Gammtanten här.....

Idag var det väl i ärlighetens namn SÅDÄR att kliva upp ur den varma sängen! Brevid låg en varm 8 åring o snusa.... och på den andra sidan en varm 26 åring o snarka! Måhända att det är lite svårt o sova...men ack så skönt o bara ligga o stirra i taket o fundera en massa!

Helgen har varit bra.... i fredagskväll njöt vi av Motown temat i IDOL....och att Cissi fick lämna, det är klart att man tyckte lite synd om henne när hon grät. Men nu börjar tävlingen på riktigt känns det som!

I lördags var det innebandymatch! Grabbarna vann för första gången i år!!! STOLT!! Dom var så glada.... dom knäckte med sina 7-3!

På kvällen var det tjejträff med vin och en massa locka hår o snack om livets alla stora frågor! En kompis som numera bor i Malmö var på besök! Alltid lika kul o träffa den tjejen! Vi gick givetvis vidare till krogen... jag lessnar rätt fort på krogen nuförtiden varför jag lämnade skeppet någorlunda i tid! Till min fasa märker jag att jag tappat brickan! O jag hade inte en sekunds lust o stå o förklara hur min jacka såg ut eftersom halva stan har ungefär likadana. Sagt o gjort, jag gick hem utan..... när jag väl klädde av mig hemma så ramlar den förbannade brickan ut från BH:n. SNARK!! Det blir till att ringa dit idag och försöka få tag på sin jacka...

Igår firades det pappor hit och dit. Jag har ju 4 pappor o tänka på... barnens pappa, barnens lossaspappa och min egen pappa och makens pappa. Det blev kalsonger o en jacka inhandlad! Jackan till maken...kallingar till resten :)

Jag åt och åt igår... massa mat, fika o tårta i 2 omgångar så igår kväll ville jag bara spy! Dessutom var jag dödstrött för att jag druckit en del vin och sovit dåligt natten innan...jag pallar inte en frostnatt längre...de e bara o inse det! OLD BITCH som man blivit :)

Nu kaffe!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Old kan man bli men man behöver inte automatiskt bli en bitch, eller?

Hoppas du hittar din jacka, alltid trist när sånt händer, men i bh:n? Hmm. Där har jag aldrig lagt brickan, bakfickan på jeansen brukar passa fint.

Hänger inte onödigt mycket på krogen heller. Blir bara trött och längtar oftast hem till sängen. Är jag dock på bra humör och med rätt alkoholsmängd innanför västen kan jag vara ute hur länge som helst.

Anonym sa...

Är inte 26-åringen lite för gammal för att sova i mammas säng? :)

niinis sa...

Malliz: Nää de e sant. Jag känner mig som en ibland bara :)
Ja, jag hade inga bakfickor så jag tror att det var därför den hamnade i bh:n. Trodde väl jag hade den på ett väldans bra ställe..men...

Chris: Hahahahahahahaaaaa...

Unknown sa...

Nästa helg och helgen efter det ska jag vara bakis..Fick barnvakt till Simon så det blir utgång efter maiden :)

Behån *S*

jag brukar ha den i skon *s*

Anonym sa...

Oj det var en hel del pappor att hålla reda på. Jag höll på att glömm min. Som tur var kom jag på det.

Mmm jag e också lite nöjd att Cissi åkte ut. Hon sjunger inte riktigt bra.