torsdag, november 16, 2006

%7()=/"#6?9(/576¤%#¤&)&=/&0/=()/?/"(?¤"!!!!!!!!!!!!!!

Förb..... j***a.... h*****es....sk*t!!!!!!!!

Nu e jag så förbannad så jag skulle kunna gå av på mitten!

I morse kom vi ut på parkeringen.... ser en massa kuvert som ligger utanför bilen! Hinner tänka att hur i helsefyr klev jag ur bilen igår...utan o märka att det föll ut en massa papper!
Mannen hinner uppfatta vad som hänt tidigare än jag... Nina, vi har haft inbrott igen! Hur kul e det klockan kvart i sju en torsdag morgon....o eftersom jag har smärre släng av PMS så började jag givetvis gråta av ren förtvivlan och för att jag blev så jävla förbannad!!

Fy fan, alltså... på 1 1/2 år har vi haft inbrott 3 ggr. Samma ruta inslagen varje gång! Sen ser det alltid ut som om en tornado dragit runt i bilen! Papper från handskfacket har kastats runt, skivor ligger på alla säten!

Kan erkänna att jag lät tankarna tänka dumma tankar! Såna som att det skulle vart skönt o känna någon i undre världen som man kunde "släppa lös" på dessa J***A IDIOTER!!! Eller att man skulle ligga o lurpassa i baksätet med en hagelbrakare! Ler när jag tänker på hur förvånade dessa ligister skulle bli när de precis skulle till att slå sönder bakrutan..... (((((((BOOOOM)))))))) ...... får en hagelsvärm i arslet!!! Eller varför inte en själutlösande bomb när de precis slagit sönder bakrutan! Skit i bilen....

Hmrp... oj, detta börjar gå överstyr känner jag! Jag behöver nog äta frukost!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Näää jävla huliganer...

Säkert pundare..Fy fan om man fick tag på dem...

Stackars er..

Niinis : tack.....

Anonym sa...

Fy, vad trist :(
Du har nog rätt att tänka de där tankarna ett tag tror jag. Det värsta är ju att man inte vet hur man ska avreagera sig...

niinis sa...

Cian: Ja, jag tror de e nå chackpundare som ställt sig in på vissa bilar. Sist det begav sig så var det 3 likadana bilar på samma parkeringsplats! denna gången var det 2. Pratade precis med mannen, han hade ringt polisen. Som om det hjälper, snark!

Chris: Ja, man vet inte om man kanske skulle slå in resten av rutorna, eller kanske låta det stå olåst så att dom inte behöver slå sönder varje gång! :(

Anonym sa...

Ä fy fan vad pissigt... har aldrig själv haft inbrott men kan ändå fatta hur kränkande och jävla irriterande (bara förnamnet) det måste vara. Å tre gågner! Uhhh.

Min bonussyrras kille klev en tidig morgon ut ur sin port och fick se en snubbe sitta å gräva i hans bil. Då åkte nävarna fram och han jagade snubben och ringde snuten samtidigt. Så snuten mötte upp å fångade det lilla äcklet.

Han var tokhög och påtänd på alla sätt. Ville typ hitta lite pengar.