fredag, november 10, 2006

IDOL!!!

OM INTE CISSI ÅKER IDAG SÅ ÄR DET FAAAAN KONSTIGT?????

Eller musen Johan som verkar va helt borta..... men jag tycker synd om honom. Han är en liten tusse som det är synd om!

Det blir nagelbitarkväll med att grimasera fult när de sjunger! Jag o maken sitter nämligen o lever oss in så pass att vi formar ansiktena i nå slags konstiga grimaser. Ser fruktansvärt kul ut.... men det går tyvärr inte att göra något åt saken. Kan tänka mig att det är ungefär som att åka ut i rymden.... när G krafterna påverkar en utan att man kan göra nåt åt saken!

Man kanske skulle rigga videokameran på oss ikväll???

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli kul å höra om du lyckas hålla dig vaken ända till halv elva ikväll.

;)

Anonym sa...

...och vi säger bye bye till Cissi.

niinis sa...

Thanx för det!!! Det var dax att dra helt enkelt!

O malliz, jag höll mig vaken!!!!!!

Anonym sa...

Ha ha, det där är ni inte ensamma om - att grimasera och så menar jag. Jag och gubben brukar även sitta och nypa varandra hårt när det är illa... som typ när Cissi körde sin första låt. ILLA. Det lät som en stucken gris.

Yup, bye bye Cissi. Nästa gång åker Johan och därefter Felicia. Sedan står det mellan Makkan och Jerka :)

Hepp /fru P