fredag, november 03, 2006

Sockerdricka i skinkorna!!!!

Kom o tänka på en sak!

När jag var yngre så fick jag alltid en sån ruggigt skön pirrkänsla när jag skulle på fest, åka bort, gå på dejt eller göra nå annat skoj! Brukar kalla det för:
"Sockerdricka i skinkorna"
För det är precis så den där pirrkänslan känns! Det liksom bubblar i skinkorna helt plötsligt... o det gör det när man råkar tänka på vad man ska göra för skoj!

Nu när jag blivit äldre och stadgad så känner jag inte sockerdrickan så ofta...det händer bara ibland! O det e lite trist... o jag förstår nog inte riktigt varför den försvunnit?! Är det för att man blivit äldre eller för att man inte har kul längre???? F*N.... jag gillade ju den känslan.....

....men så idag hörrni!!!!!!......

Så fick jag sockerdricka i skinkorna.....

Iiiiih... jag har saknat den så mycket! Mannen spelar ikväll...bara massa folk i ens egen ålder o bara folk man känner...flera hundra stycken! Då uppenbarade sig känslan... alldeles nyss!!

IIIIHHHH va kul!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter här och fnittrar som alltid när jag läser din blogg, maken undrar vad jag har så roligt åt :)

Sockerdricka i skinkorna.

Det är en underbar känsla som jag också får när det stundar fest och när man håller på att göra i ordning sig. Sminkar sig, sätter på sig sina bästa kläder och poppar skön musik och peppar sig själv inför kvällen.

Nästan champagne i skinkorna.

Herregud, det var evigheter sedan. Måste festa till när amningen är över. I februari någon gång :)

Have so much fun!!!!

Anonym sa...

Vilket helt underbart uttryck *skratt*

Tror tyvärr det är så att för mycket av vardagen tränger på nu när man är vuxen, då trängs pirret, eller sockerdrickan i skinkorna undan...

Unknown sa...

Håller med pendelilskan (som vanligt) just det där när man gjorde iordning sej för något kul..då kom bubblet..så man blev aldeles fnittrig

Hoppas att det gick AS-KALAS för din käre make och hans band och att ni hade skitkul...