fredag, november 17, 2006

Cheap Charlie....... :)


IKVÄLL SMÄLLER DET!!
Ja, ikväll ere då dax för oss att besöka globen..... Maken har ju fått biljetter till oss genom sitt jobb, TELIA bjuder på hela kalaset! Det blir först middag med dryck :) på HARD ROCK CAFÉ. Därifrån går sedan en buss till globen....... SHOW o sen går bussen tillbaka till HARD ROCK för att avnjuta efterfest!
Ärligt talat nu då..... jag känner nog igen de flesta låtar med IRON MAIDEN, men jag har aldrig varit ett stort "fan" så att säga! Så ikväll är det en viss slogan som gäller:
GRATIS ÄR GOTT!!!!!!
"Run to the hiiiiiiiiiiillllls".................. då tror jag nog att jag t.o.m. kommer att sjunga med o bli hes! Resten får jag väl mima me i så gott jag kan........ :)
INLÄGGET GÖRS IDAG HELT I SVART..... ROSA KÄNDES SÅDÄR.... :)

10 kommentarer:

Unknown sa...

IIhh vad kul..gratis ÄR gott :)

Jag längtar till nästa helg..Förvisso inte gratis men ska bli kul som fan ändå :)

de kör visst mest av sin nya skiva som jag inte har lyssnat igenom riktig men några gamla godingar ska väl köras oxå

niinis sa...

Jaså... nya skivan! Ja, va fasen...man får hänga me så gott det går ändå! :)

Nån gammal goding kan man väl få riva loss....

Anonym sa...

Jag är såååååååååååååååååååååååå avundsjuk.

niinis sa...

Hehe.... var det ironi??? :)

Anonym sa...

Nej. Har alltid varit maidenfan, även om jag tycker de senaste plattorna inte håller samma klass som förut. Första gången jag var på maiden var 1984 i Scandinavium, en helt otrolig upplevelse...

Unknown sa...

1984..Hehehe..Då var jag NIO år..Fan chris vad gammal du är *S*

fast jag håller med dej..de senaste håller inte samma klass...

*jag ska gå på maiden,jag ska gå på maiden*
*passar på att retas lite*

niinis sa...

Chris: Ja, jag har faktiskt hört talas om den konserten, den hade tydligen varit helt enastående! Jag var 12 år då.... så Maiden var nog bara för dom stora barnen! :)

Cian.....hihi...pilutta CHRIIIIS :)

Anonym sa...

Jag som tyckte att jag skulle ut gå galej...

Du slår mig med hästlängder, även om jag aldrig varit ett Maidenfan. Mitt första möte var "Bring your daughter..." och då var jag inne i mitt pojkband-dilirum och hade inte plats för fler posters på mina väggar.

HA DET FÖR JÄVLA ROLIGT!!!!

När jag var i skivbranschen bjöds man på konserter och promogrejer varje månad. *saknar*

Unknown sa...

Ha det för jäkla kul nu..

Jag vill ha en recension så att jag vet vad jag har att vänta mej nästa lördag :)

KRAM

Anonym sa...

Gratis är bäst ju :)

Ha det så himla bra nu! :)