måndag, november 06, 2006

Tjoflöjt!

GOMORRON!!

Jahapp...det blidde ju väldigt lyckat det där med RELEASE festen. De sålde slut på alla t-shirts o nästan alla skivor! Underbart....superfin feedback från alla! Dom va jätteduktiga! Mannen va duktig o såg ut som en riktig rockstar uppe på scen *STOLT*.

Dessvärre fick man lov att bli lite fjortis-sur under kvällen! Asså... jag diggar inte när han inte kommer ut o säger hej till mig efter spelning! Näää...ut till alla andra o svamla en massa skit, o innan han ens kom ut från logen..... såg inte ens mig! Jag fick till slut gå fram! F*N!!!

Nä, sånt där går bort.... dessutom desto mer när man tagit några glas vin! Jag må vara riktigt EGO när det gäller sånt där! Jag förstår att han har fullt upp med alla som vill snacka efteråt... men kan man inte bara sväva fram o ge en liten puss till frugan?! E de för mycket begärt?

Hm...typiskt kvinnligt det hära tror jag! :(

Skitsamma, det blev bra sen i alla fall!

Kolla reprisen på idol igår.... WHAT?????????? Vad är det som händer?? Danny?? Nä.... blev fasen sur! Nu stämmer det inte riktigt någonstans! Vad är det folk röstar på undrar jag......

Kaffe nu!

PÖSS

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att release-festen blev lyckad, trots lite brist på uppmärksamhet. Jag känner samma sak när pojkvännen är ute och spelar skivor, ibland känns det som om han glömmer bort att jag är där och han ger mig inte alls mycket uppmärksamhet. Oftast är han helt inne i det han gör och kan inte klema med mig under tiden. Men en liten puss då och då dör jag inte av.....

Att Danny åkte ut chockade även mig. Fattar ingenting. Så dålig som Cissi och Johan var han verkligen inte. Han är dock en given stjärna och kan förhoppningsvis bli signad i alla fall. Han har stor potential.

niinis sa...

Skönt o höra att det finns fler som törstar efter uppmärksamhet! :)

Jaa..han blir nog signad i alla fall! Borde bli om inte annat! Ska bli intressant o följa resten av IDOL, slutar väl me att Cissi vinner eller nåt, blä!

Anonym sa...

Ja, jag trodde ju att Danny och Makkan skulle vara i final... Det blir väl istället Erik och Makkan. Eller kanske Felicia?

Visst är det dock härligt att man fortfarande är lite "sotis" fast man levt ihop så länge??

Kram från pendelilskan

niinis sa...

Hihi...jaaa... Jag har alltid sagt att lite lagom svartsjuka bara är tecken på kärlek!

Skönt att man fortfarande blir lite svartis! :)