måndag, november 27, 2006

IOGT-NTO här....

En lugn skön helg! Inte en droppe alkohol....o som vanligt när man inte druckit en droppe så känner man sig som en människa fast det är måndag! Isch..låter fasen som man har alkoholproblem :)
Fredagen började som vanligt med IDOL, gött att rätt åkte för en gång skull. Lillpojken e sur varje gång vi ska kolla, hans favvo Felicia har åkt o då är det inte längre sevärt enligt honom. O för att förpesta tillvaron för oss andra så sjunger han jättehögt och dansar frenetiskt precis brevid oss i TV soffan, grrrrrr...... :) men som min mamma brukar säga: Det kommer bli nåt av den pojken! Så jag låter han hålla på.....

Lördagen då, jag slapp badet... YES!!!!! Grabbarna blev supernöjda när vi sa att vi skulle gå på bio och ut o äta? Helt frågande till det egentligen..... brukar i regel bli ramaskri om man råkat nämna nåt dyligt och sedan ändrar planerna!
Filmen blev BOOG & ELLIOT. Hahahaha, den var skitkul ju! Det var vi i familjen och 3 till i salongen, (verkar va en eftertrakatad film) och som sig bör köptes det popcorn och läsk. Lillpojken e fenomenal på att spilla o välta, han e riktigt klantig faktiskt. Jahapp, vi hann inte mer än sätta oss så låg halva byttan popcorn på golvet! GAH... "De e väl själva fan" mumlade jag för mig själv så ingen annan mamma skulle höra :)

Mer då, maken har nån överraskning på gång ikväll, o jag e så nyfiken!! Tror att överraskningen har något med vår 3 årsdag att göra. Hihi....

...KAFFE!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Själv var man bakis igår :)

FY FAN VILKEN KONSERT ;)

UNDERBART!!!!!!

niinis sa...

YES..... shit vad bra det var va? Ville inte nämna sista låten för im itt inlägg så att det fick bli lite surprise för dig....men du kanske redan luskat reda på det. Aja, whatever! Jag va oxå bakis efter konserten.... det ska man väl va?!

niinis sa...

EEeHhhhhh....stavningssvårigheter....

Anonym sa...

Iiiih just loooove överraskningar. Skall bli sjukt spännande att läsa om det sen :)

Kram från fru P

Anonym sa...

Överraskningar är det bästa jag vet, så spännande när man anar att någon är på gång :)

Vad blev det nu då? *nyfiken* :)

niinis sa...

Pendlis: Ja, han säger att det inte är nå speciellt....men bara en överraskning! Det funkar för mig... bara det är en överraskning!

Liza: Jag vet ju inte än, vi ska åka vid sex i alla fall.... :)

Anonym sa...

Oooh en överraskning. Nyfiken så klart. :)