fredag, november 10, 2006

Finska pinnen?!

Jahapp...vaknade imorse och var genomförkyld för...hmm..vänta nu....17 gången den här hösten! Dessutom har jag en finne på hakan som jag valt att kalla finska pinnen idag! För den är ungefär lika stor....:(

Det är ändå fredag och en helg framför sig känns ganska så skönt! Snora, klämma finne och sova hela helgen....:) låter inte jag som en riktigt fin fru ;) Nä, skämt åsido, det ska bli GÖTT med helg! Barnen hos oss, det blir kalas, bowling, innebandy, äta frukost ute o bara rå om varann!

Vad gör ni andra i helgen?

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är förkyld på morgnarna men sen går det över framåt förmiddan..Jättekonstigt..

Hahaha..Fy sjutton för finnar...Ja alltså inte finnar..men du vet :)

Fredag jippiie..maken jobbar så jag och vildingen ska bara vara hemma och myysa...

Anonym sa...

Städar och kollar på Idol antar jag.... Varför känner jag mig så deprimerad helt plötsligt...???

Anonym sa...

Väntar på att pojkvännen ska sluta, sen ska vi till huset och tapetsera. Underbart kul, jag har inte alls ont i nacken redan!!

Imorgon blir det fridag med glass och hyrd rulle. På söndag går vi på renoveringsarbetet igen...

Kul helg va?

Lycka till med din finska pinne och ha en riktigt mysig helg med familjen.

niinis sa...

Cian: Jag är förkyld varje torsdag känns det som :)
Det blir väl IDOL me Vilding va?

Chris: Ja, sådär kan jag oxå känna när jag tänker efter, beror det på att för 15 år sen var det full festpådrag med samtal till alla polare om var, när, hur vi skulle festa.... snark! Vi e gamla, men inget o bli deprimerad av...:)

Malliz: Ja, jag är rädd att om vi nu lyckas köpa huset....så kommer jag va precis i dina skor så småningom, med renovering, nackont m.m.
Tack, ska ta väl hand om pinnen :)

Unknown sa...

Nää sånt skit tittar vi inte på *hahaha*
Klockan 9 kan jag nästan lova att vi båda ligger och snarkar i varsitt hörn av soffan.

Jag tycker att jag kan få bli riktigt sjuk istället för att mesa så här...Man är inte frisk men inte sjuk heller..man bara ..är...


Stora kramen

Maiden.Maiden..Ahh jag längtar som fan :)