måndag, oktober 30, 2006

*HOST*

Är rädd att det blir ett gnälligt inlägg idag....nånstans ska man väl få gnälla av sig va?

Igår morse vaknade jag totalt genomförkyld....höger näsborre rann värre än niagarafallet, huvudet värkte och trampdynorna var svullna! Ja, jag hade mina nya skor på mig i lördagskväll, när jag o maken gick hem på natten fick jag gå myrsteg! Fy fasen så ont det kan göra..... igår fick man trippa väldigt försiktigt! Det är inte klokt vad jag utsätter mig för....bara för att dom e snygga :(

Så idag är jag lagom hurtig :) Förkyld, urrig, ont i huvet, ont i magen och allmänt pissed off på att det är måndag IGEN! Dessutom så hade jag missat att ställa om klockan på mobilen.... vaknade kvart i fem istället för kvart i sex. Tur jag slängde ett öga på köksklockan, annars hade jag väl suttit här redan kl 6 i morse!

Så... nu tror jag inte jag hitta mer o gnälla om just nu, återkommer annars :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det där med skor/stövlar känner jag igen. Man ska bara ha dem på sig, även om det är första gången man tar mer än tio steg i dem. Vill man vara fin...

Hoppas det ursliga släpper och att det kommer att bli en bra måndag, trots allt.

Anonym sa...

Uscha mig - verkar vara mycket elände med förkylningar som går nu!

Känner oxå igen det där med skor.. Är många gånger jag använt splitt nya skor när jag ska iväg på något och aj aj, vad ont det gör efteråt! Fotbad med salt brukar underlätta lite :)

Krya på dig!

kram!

Unknown sa...

Stackare :(
det är inte kul att vara förkyld ..

Ja det där med nya skor *S* typisk tjejgrej :)

Jag har ju problem med fötterna så alla skor är så där för mej om de inte är extremt platta och breda...Fan jag måste gå till doktorn om det där..jag vill ju oxå ha fina skor..
Problemet är att då måste jag operera mej och gå på kryckor ett bra tag så jag drar mej...får ta det där i vår kanske...


Krya på dej

KRAM

Anonym sa...

Hmmm... klockan är 08.30 och inga inlägg... Sjukskriven idag kanske? Kra på dig i så fall...

Anonym sa...

Skönt att det finns fler som kan gnälla lite :) Man får gnälla - det har ju ni sagt till mig ju.

Många krya-kramar från pendelilskan som faktiskt är skitirriterad idag utan någon direkt anledning. Tyvärr.