tisdag, oktober 10, 2006

Är inte jag DUKTIG???

TREDJE DAGEN UTAN CIGG!!!

Jag känner mig hungrig, trött och som om livet är lite extra skit just nu! När den här känslan kommer krypande brukar det bli riktigt tufft. Har redan snäst åt chefen.... nu är ju chefen min far och i vissa fall känns det som om jag är hans chef så.... han e van. Han har dock ingen som helst förståelse för att det kan vara jobbigt att sluta med en last. Han har aldrig rökt, inte snusat...men givetvis druckit alkohol...han är ju purfinne :) Så någon sympati får jag inte..... :(

Jag behöver någon som klappar mig på huvudet o säger hur duktig jag är som står ut!! Någon som kommer med bullar o firar att vi har en tredje dag utan cigg. Någon nyhetsuppläsare som nämner det. Kanske en liten notis i Aftonbladet.....

Finns det någon som tycker jag e duktig?! Om det inte finns nån så kommer jag att röka om exakt 10 minuter!!! :)

10 kommentarer:

Unknown sa...

Du ÄR JÄTTEDUKTIG :)

Anonym sa...

Fan vad bra du är niinis! Jag sitter här och applåderar som en cirkussäl :)

niinis sa...

Hahaha...tack!

Men...jag tror att jag kommer röka idag... :( Jag orkar inte!!

Anonym sa...

Nej!!! Det har ju gått tre dagar, du har tjänat pengar samtidigt som du blir en friskare, gladare och snyggare människa! Imorgon känns det lite lättare och sen blir det bara bättre varje dag. Kom igen nu!

Unknown sa...

Säjer han som snusar :)

Anonym sa...

Ja, men jag försöker ju hjälpa en medmänniska. Själv är jag ju redan glad och snygg. *host host* synd att man inte har råd att köpa hostmedicin...

niinis sa...

Ni e söta ni..... :)

har inte rökt än men jag har letat efter ciggen en gång i väskan... hitta inte!!
:(

Anonym sa...

Jag sympatiserar med er ..Jag har inte heller rökt idag...:) Däremot så äter jag :(

/Cian

Anonym sa...

Känner du inte hur gott allting luktar. Gå ut i skogen och bara lukta. Utan sotiga flimmerhår i näsa och hals och illaluktande fingrar framstår alla dofter som rena aromer.....

Eller?

Inte?

Prova i alla fall. Det ÄR värt det.

niinis sa...

För att göra de flesta här besvikna har jag nu rökt 6 bloss....:(

Jag har kommit på en ny taktik....(som alla förstår har man 10 000 ursäkter)...

Jag är höstdeppig o för att hålla mitt äktenskap bra ska jag trappa ner till att börja med. Frågade maken på lunchen vad han tyckte... så var vi läskigt överens om att nedtrappning nog är en bättre lösning!

Ska jag röka frågade jag honom?

Fick ett JAAA till svar...för jag e nog ingen bra fru annars...hemskt men sant!