torsdag, oktober 19, 2006

PINSAMT!!!

JAG HAR GJORT BORT MIG!!

Vet inte om jag är bra för det här företaget egentligen??

Innan lunch ringde en utlänning hit, jag var helt säker på att det var min svåger som ringde för o driva med mig, det har nämligen hänt förr!

Personen i fråga säger: "Vart har jag kommit?" Jag skrattar lite o säger "Lägg av....." personen fortsätter att undra vem han pratar med. Jag skrattar häftigare nu o säger att han ska lägga av igen. Personen låter förvirrad...vilket får mig att skratta ännu mer. Varpå jag utbrister "Din jäkla idiot...lägg av nu, jag hör att det e du". Nu börjar personen låta uppriktigt illa till mods.... förvirrad och upprepar "Hallå" under min skratt-attack som nu stegrat sig ytterligare. Nu börjar det sakteliga gå upp för mig att detta nog inte är någon kompis som skojar utan en riktig kund!!!

Jag lyckas aldrig samla mig ordentligt...dock lyckas kunden få fram det han vill och vi lägger på!

Då var vi en kund fattigare då....

3 kommentarer:

Unknown sa...

HAHAHAHA!!!!!!!!!

Anonym sa...

Fy fan, vad roligt!!!!!

Anonym sa...

Ha ha, sånt där händer ju bara mig trodde jag. Jag är mästaren av mästarna på att göra bort mig. Jag gav "bortgörningen" ett ansikte :)

Ett axplock av mina bortgörningar: Har skickat en semesteransökan tillsammans med en offert till en storkund, har skickat otaliga pinsamma mail till helt fel personer (till de personer som mailen egentligen handlar om), gått omkring med spenat mellan tänderna en hel dag inklusive kundbesök osv osv.

Alla skrattar åt pendelilskan.
Det bjuder jag på :)