torsdag, oktober 19, 2006

Tatueringstips???



Tänkte jag skulle visa vad jag o min make gjorde till bröllopet..... JAG VET! Man tatuerar aldrig varandras namn.... men vi gjorde det... o det går o täcka bra med en stor klocka eller en annan tatuering över ifall vi nu skulle skilja oss. Men det är väl inte med den inställningen man inleder att äktenskap anser jag!

Nu tänkte jag fråga mina blogkollegor en sak. Ska tatuera in barnens namn.... men vet inte var?!?!?! Har ni några fiffiga idéer på det??

13 kommentarer:

Unknown sa...

Söstra mi tatuerade in en bild på John Bauers Prinsessan Tuvstarr på ena armen och skrev nedanför
Johanna
1992/01/01

Jättefint...


Jag funderade på att tatuera in en Stålmannen-logga och skriva:
Simon
2003-07-07
Jag ville oxå placera den högt upp på armen

Kanske ska ta upp de planerna igen...

Men å andra sidan så gråter ju big brother Olivier ut i pressen idag om sina tatueringar så kanske inte

:)

niinis sa...

Mmm... jag tror att man måste vara ganska säker på sina val av tatueringar. Jag har några.. har väl inte klurat ihjäl mig när jag väl tatuerat mig. Utan ganska spontant bestämt vad jag ska göra... Känns inte som jag kommer ångra någon, eller jag vet att jag inte gör det. Det som är grejen är ju att man vill få det så annorlunda som möjligt...

Va fiiint din systers verkar vara! O va coolt med SUPERMAN o så sonens födelsedatum... Jaa, jag klurar på nånstans på armen, eller på sidan... under armhålan, vid hjärtat liksom.... svårt...man har ju tuttar som är i vägen oxå :)

Unknown sa...

Ja och sätter man vid tutten så får man räkna med graviditeter och gravitation..

Min skorpion har blivit en krokodil-tax :)

Anonym sa...

Hmmm... Det finns ganska många som kallas Tony... På Sicilien och i vissa inte alltför upplysta områden i New York och Chicago... Det ordnar sig nog ;)

niinis sa...

hAHAHAHA.... Ja, när vi träffades kommer jag ihåg att jag nästan ville att han skulle byta namn. Alla ligister heter: Sonny, Ronny, Conny o Tony ju :) O så Tony Montana på det då.... scarface.... Hmm, han e ingen ligist o jag har lärt mig o leva med namnet tony... :)

niinis sa...

Cian: Hahahahahahaha..... jaa, jag har stjärnor på magen som absolut inte pallar en till graviditet, det kommer bli stjärnfall av alltihop!!!

Unknown sa...

The love of my life i högstadiet hette Tony..

Världens snyggaste kille....!!!

niinis sa...

Ere sant??? Hihi...farliga killar hette väl Tony... o det gillade tonårstjejer :)

Anonym sa...

Någon jag känner har sina barns namn tatuerade på insidan av överarmen. I blindskrift. Snyggt och annorlunda.

Det där med tatueringar är klurigt. Jag har fem och fyra av dem är riktigt genomtänkta. Den femte vill jag göra om men har inte funnit någon at täcka över med.

Sina barn kommer man ju alltid bära med sig så länge man lever och att tatuera in deras namn är en fin gest. Min amerikanske bror tog i med hårdhandskarna när han tatuerade in sin ex-frus ansikte på skuldran. Som tur är är han ihop med en ny kuban och det är bara att tatuera dit ett par glasögon så vips, fixat. Lite smaklöst och osmart, framför allt.

Käppkinesen has left the building...

niinis sa...

YES... hon var väl lite annorlunda o knäpp måste jag säga så hon var värd att dra!!!

Hahaha...din bror.... Alla sätt är ba förutom dom dåliga :D

Anonym sa...

Dessutom pratade hon så dålig engelska att det var svårt att ta henne på allvar.

Återigen var Jade ett riktigt ass, men bara mot käppkinesen, förlåt Gina.

Anonym sa...

Jag säger bara... FY FAAAAAN VAD SNYGGT! Love tatoos. Även de med namn. /pendelilskan

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack