måndag, oktober 16, 2006

MONDAY blody monday.....

Häääärligt med måndag igen... :( Ibland suger det rätt friskt med måndagar, dessutom försov jag mig saftigt i morse oxå. Jag börjar 7...vakna tio i 7...IIIIIIKKKK!!! Då blidde de bråttom.... o jag hatar såna morgnar. Nu har jag sovbyxorna på mig...det e sant! Jag somna i mina mysbyxor igår...o dom e fortfarande på :(o så har man inte ätit frukost heller! Aja...ska snart sätta på kaffe. WAKE UP!!!

I helgen var det innebandy hela helgen... storkillen hade match båda dagarna, torsk med uddamålet båda dagarna...känner mig lite hes idag dåra! :( Fasicken vilken otur dom hade.... men men, jätteduktiga ändå!!
Men idag ere träning o då blire nog en del genomgång.... hrmpf....

En barnlös vecka framför sig...som vanligt känner man sig lite handfallen första dagarna... En konstig tomhet för att det är så tyst. Inga små fötter i trappen, inga barn som tjatar :)...osv. Man får vara helt ifred (förutom gubben föstås)...
Första dagarna är en sån jobbig "vara ifred känsla", man vill inte riktigt vara så fullt ifred! Hmm..klurigt det där! Men framåt onsdag har man vänjt sig... o så rullar det på vecka ut o vecka in! Det som är skönt är att de båda gärna åker till pappa o tvärtom, då känns det rätt att vi valt att ha dem varannan vecka...o de verkar funka kanon för dom oxå!

Så...undra tro vad man hittar på denna veckan...träna kanske?! Skulle behöva men fan så jobbigt!!!!! ORKANTE...fast jag borde!! Ska nog kontakta min träningspartner som är ungefär lika usel som jag... slutar oftast med en fika me bullar o kaffe istället för promenix.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mysbyxor på jobbet? Det låter underbart. Jag älskar mysbyxor och är en hopplös användare. Fast det är mer träningsbyxor, men ändå...

Lycka till med promenixerna i veckan. Bullar är förstås också gott.

Mycket gott...

niinis sa...

Haha...jaa.. jag har ett jobb där det bara är killar. Trötta killar som inte ser skillnad om man har mysbyxor eller kostymbyxor som tur är...:)

Unknown sa...

Heeeej!!!

Har det blitt något träna av??
Eller blev det en bulle?

KRAM