måndag, oktober 02, 2006

Lista

LISTOR LISTOR OCH LISTOR!!!!

Fyra saker om mig - Saker som du kanske eller kanske inte vet om mig

A) Fyra jobb som jag haft:
hamburgerförsäljare, tvättmedelssäljare, butikschef, drivit ett gym

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Pretty woman, matrix, höstlegender, kärleksbrevet

C) Fyra platser jag bott på:
Samma förbannade håla hela livet

D) Fyra tv-program jag älskar att titta på:

Top Model, Janice Dickinson´s, extreme home makeover, IDOL

E) Fyra platser jag semestrat på:
Cran Canaria, Cypern, Mallorca, Torre Vieja

F) Hemsidor jag besöker dagligen:
Bloggar, auktions sidor, aftonbladet, klädfärsäljningssidor

G) Fyra favoritmaträtter:
Tacos, Oxfilé potatisgratäng o en specialsås jag brukar göra, Calzone, Spaghetti o köttfärssås

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
På stranden i Torre Vieja, På väg att hämta ut min miljardvinst, ett pokerbord med asbra giv o 4 miljoner på bordet, stå på scen på en bautakonsert med över 100 000 åskådare

I) Fyra drömyrken:
Jobba lite o tjäna mycket, jobba mindre o tjäna mer, jobba ännu mindre o tjäna ännu mer, jobba minst o tjäna mest

J) Fyra favoritartister:
Maken, Madonna, Pink, o sen vet jag inte.....

Sådärja... ännu en lista gjord! Pust...

4 kommentarer:

niinis sa...

Absolut :)

Unknown sa...

Öhhhh
*jag lever men kan inte prata vilket är en stor prövning för en sån pratglad människa saom jag*

Jag snor listan vid tillfälla jag med :)

Anonym sa...

Jag är nyfiken på vad du skulle göra på scenen inför 100.000 människor?

Sjunga, dansa eller kanske trolla?

niinis sa...

Cian: Ååååhhhh, skönt o höra att du i alla fall lever! Tror Chris som bäst håller på o larmar polisen :)

Malliz: Hahaha... trolla vore ju coolt, men det kan jag inte :( Sjunga skulle jag nog kanske klara av :)