tisdag, oktober 24, 2006

Rumpen....

Eftersom man får skäll när man inte är på plats varje dag ska jag illa kvickt skriva ett inlägg! :D

Man blir ju bara glad av att vara saknad.... på sant!!!

Ja... inatt har min gubbe varit på akuten, han fick så fruktansvärt ont i magen igår.. o eftersom jag är lite åt hypokondrikerhållet så proppsa jag stenhårt på att ringa doktorn kl 8 igår kväll när han inte kunde sitta, ligga eller stå, febern steg och så spydde han som en galen.... blindtarmen trodde sjukvårdsupplysningen. Jag gick o natta barnen o han åkte. Jag skulle inte följa med tyckte han...
Sen då.....hur lätt är det att sova när man inte har en aning om vad som händer?! Där låg jag o kolla alla TV program som fanns, gick upp, gick på toa, la mig... rökte... kolla TV, drack vatten, kolla telefonen.... o sen........kl 02.00 kom karln hem!!! Inge blindtarmen men nåt vajsing...dom ville behålla honom hela natten men han åkte hem!
Och som sig bör när man har ont i magen så stoppar ju doktorn in fingret i rumpan.... hahahaha! Det var de enda han TRÖTT muttra om inatt när han kom o la sig!

Ja... det var lite om mitt liv :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Oj då

Hoppas han mår bättre nu

Vad karlar kan haka upp sej på småsaker..Är det det enda han kunde muttra om när han kom hem?

Ja det är klart att du är saknad...:)
Chris tjatade som faaan på mej att jag skulle skriva ett inlägg...Men jag är fortfaradne låååg.

KRAM