onsdag, oktober 18, 2006

Kot....knäckaren.....

Hoohooooooo.....

Hör OPRUPS låt på radion precis.... får helt klart en nostagitripp i sinnet bara av o höra hans röst! Det va kul..... på den tiden.... Då får man ung o oförstörd.. *suckar*.

Nåja, man är väl lite förstörd nu men fasicken.... Tänk o vara 20 med det sinnet man har idag, ojojojoj! Jag har en hel del jag skulle göra, ta för mig och uppnå... låter jag bitter?? :)

Ska till kiropraktorn idag, ska knäcka rätt allt som hoppat fel igen! Nyser jag nu så hugger det strax bredvid skulderbladet, sitter jag lite hängande på en stol hugger det som knivar i ryggslutet, går jag för fort hugger det i bäckenet..... som sagt var, lite förstörd är man ju!! :(

O så går jag till min underbara kiropraktor Monica som bara är helt fantastisk på o få mig bra varje gång!! Hon har hängt me i många år nu... o jag har nog vart i alla skick man nånsin kan tänka sig. O så får jag lite skäll varje gång.... Varje gång är det lika intressant o höra vilken skala jag är på! En skala på hur illa det hunnit bli den här gången!

Monicas massage tänkte jag berätta lite om... det är ingen skön avslappnande massage. Det känns mer som hon tar ryggmusklerna i sina hårda nypor o trycker sönder varenda cell, varenda sena....allt!!! AJ!! Jag kan knappt andas..för o inte prata om talet, för hon pratar o förväntar sig väl att jag svarar. Jag ligger mest o försöker överleva.....

Hur det än är så gör det gott och helar mig. Allt som inte dödar...HÄRDAR!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Oajajajaj men det är förbaskat skönt efteråt...

tror du att jag hade bloggabstinens i helgen då ???:)

Skoja inte..den var allvarlig..

Stooor kram

niinis sa...

Haha... jag förstår det! Man får det... o så kommer man på massa o skriva om just då oxå!

Anonym sa...

Stackare, jag har själv haft ryggproblem större delen av livet så jag känner igen det där med att inte våga nysa :) Hoppas de lyckas vrida dig rätt....

Anonym sa...

Det är som min massör. Hon kavlar sönder varenda ryggmuskel och samtidigt pratar hon om ditt och datt. Jag har fullt upp med att bara andas rätt.

När jag var tjugo var jag ganska naiv och lättlurad. Jag hart lärt mig att inte ta skit genom åren och önskar att jag visste mer när jag var tjugo. Annars var det väldigt kul...