måndag, oktober 02, 2006

Gäääsp....

Jahaa, då var den oktoberfesten avklarad!

Vi fick oss en riktig tjejfest, inget lämnades åt slumpen och inget samtalsämne var för pinsamt eller för privat för att inte dikuteras :) En typisk tjejfest.
Själva oktoberfesten var väl sådär...jättemycket folk, ölen skvätte överallt, regnet öste ner så det var till att hålla sig under tältdukarna så att inte lockarna blev raka :( och om du överhuvudtaget skulle försöka dansa så fick du slå ner en sådär 3 pers för att få plats med "moovsen".....

Jag börjar bli för gammal, finns ingen utväg längre..... när man börjar tycka att det är fööör mycket folk ute.... HAR MAN BLIVIT GAMMAL!

Jag och mina 2 bästa vänner hade dock en rejäl bläcka på fredagen...en kul bläcka. En sån där bläcka som är lagom, man känner sig precis lagom tuff och lagom snygg för att knata omkring själv o hälsa på diverse kända och okända människor! Man slutar vid korvmojen beställandes en hamburgertallrik.... sedan droppar vi hem, en efter en....

Maken hittades liggandes på hallgolvet. Han sov.... Han hade kämpat länge med sin sko som han lyckats göra joooordens tajtaste dubbelknut på. Så, han gav upp...la sig ner och sov där i stället. Bästa kompisen hade kämpat länge med skon men oxå gett upp....

En riktig raggarkulafest med andra ord... :) O idag är det måndag...HÄÄÄRLIGT!! :(:(:(


8 kommentarer:

Unknown sa...

La han sej i hallen och sov när han inte fick upp knuten?
*skrattar högt*

Lät som en rolig helg..Jag har då inte haft lika kul dåra men jag klagar inte :)
Inte ett finger har jag lyft utan fått allt serverat :)
Det är ju syyyynd om mej gubevars *s*

niinis sa...

Jaa, han orkade inte bråka mer så han la sig för att sova :)

Har du blivit bortskämd i helgen alltså? Hur gick träffen i helgen då tro?

mumrik sa...

Men jag har ju lagt mig i sängen iförd skor och annat förr...har aldrig hindrat mig...har även somnat i badkar och dusch...så jag kanske inte är nån bra måttstock? :)

Anonym sa...

Jag vaknade upp i Danmark en gång, det var lite jobbigt faktiskt... :)

mumrik sa...

haha...jag vaknade i Oslo en gång, efter att vi firmafestat i Karlskoga...det gjorde ont i plånboken eftersom jag tydligen tagit taxi dit... :))

niinis sa...

Haha.... Mumrik och chris....Inget förvånar mig när det gäller Er, ärligt talat...till oslo och danmark??? hahaha...

Det längsta jag kommit "bort" är västerås, sista tåget satt jag i så inget gick tillbaka...lite ont i plånkan med taxi blev det...men inte lika ont som till OSLO, ni e fasen inte kloka!!!

Anonym sa...

Men vad gör man i Göteborg mitt i natten när krogarna stängt? Ser till att bli skjutsad till närmaste butik som säljer pilsner, såklart. I vårt fall låg denna på den tiden i Helsingör. Speciellt om man snittar på 180km/h.

Tur att man har lite andra vanor nuförtiden...

niinis sa...

Jaa...thank you god. Inte kul o väcka frugan o barnen mitt i natten o be om skjuts till danmark för lite bärs, hahahaha :)