fredag, september 29, 2006

Oktoberfest

Tillbaka efter 2 dagars "ledighet"...sonen har varit magsjuk! Inte sådär jättedålig, men fått springa till toaletten ibland! Jag i min tur har städat totalt slut på mig själv! Kroppen värker, jag e trött, förkyld...men jag har fint hemma! :)

Diverse blogkamrater har styrt upp en "träff"...jag ville ju oxå!!! Guuu va kuuul det hade vart! Men.......Vi har årets happening i helgen... oktober-fest i värsta tyroleranda! O detta mina vänner går inte av för hackor! Ikväll har jag styrt upp tjejfest, gaaaah I LOVE IT!!! Imorgon följer tupparna oxå med på ett hörn.....
Kom på mig själv med att inte ha festat till på länge...sen kom jag på igen att jag ju drog på en tonårsfylla förrförra helgen. Förstår att jag glömt det, förträngt det, trampat ner det under jorden... för det är inget jag stolt minns! BLÄ...

SKÅL!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hmm som det ser ut nu blir det bara jag och Chris :(

niinis sa...

Meh.... va synd! Jag ville ju meeee!!!

Unknown sa...

Vi får spika ett datum och se till att vi alla blir lediga....

Oktoberfest låter inte ett dugg trevligt :)

Jag vill oxå .....

Anonym sa...

Oktoberfest minsann!! Det var längesedan jag var delaktig i något sådant. Låter kul, hoppas det blir riktigt lyckat.

Trevlig helg!

niinis sa...

Vilding: Jaaa... vi tar ett nytt datum, för mig tar de 40 min med tåg så jag e inte omöjlig att locka me på en ÖL! Skål...

Malliz: Jaa, vi hoppas på riktig galej, tjejerna som kommer ikväll är direkt inga tråkmånsar så fest blire! Trevlig helg själv!!!

Anonym sa...

Oktoberfest låter kul! :)

Ha en bra helg o kul att du kikade förbi....