torsdag, september 21, 2006

Tandvärk!

HJÄLP!!!!!

Jag ska till tandläkaren idag kl 13.10 o rycka en tand! Jag är rädd!

Den här tanden har gjort mitt liv surt de senaste 3 åren...de e faktiskt sant! Jag har värk till o från, gjort rotfyllning, haft inflammation... när jag fick höra att en ny "krona" till tanden skulle kosta runt 6000 kronor fick jag nog! Dessutom har jag haft värk nu de senaste 3 nätterna...knaprar IPREN mot min vilja (äter aldrig värktabletter annars).

Idag ska den bort...... men det känns skitläskigt, tänk om rötterna är lika långa som en gammal ek´s på 150 år? Tänk om inte bedövningen biter för att den är iflammerad...tänk om tänk om.... MEN.... jag gör nästan vad som helst för o slippa den nu!

3 kommentarer:

mumrik sa...

Tandläkaren som är så rolig att besöka...för att inte tala om billig... ;)

Lider med dig...

Unknown sa...

Lider oxå med dej


Usch
Jag skulle behöva rycka en av mina visdomständer....Men vågar inte...

Hoppas att det har gått bra....

niinis sa...

Robban: Jag vet...vidrigt!

Cian: Jag har klarat mina visdomständer efter en hel del strul, nu mår dom bra! Peppar, peppar...