tisdag, september 19, 2006

Tryckluftsgrejimoj!

Sådärja.... Nu börjar det likna vanlig vardag igen, var nog inte riktigt mig själv igår heller!

Tycker att rätt tjejer gick vidare på gårdagens IDOL vilken jag givetvis satt klistrad framför. Det som är lite trist nu är att dom riktigt dåliga ju är uträknade redan. Jag får en härlig rysning av att sitta bakom en kudde o känna hur mycket jag skäms för de som verkligen suger o är helt pinsamt dåliga! Nu ryser jag nog istället om jag tycker att någon är riktigt bra...

...hon med stora ögonen från igår trodde jag inte skulle vara duktig för en sekund! Men det var hon ju....jätte. Aja... sedan var jag bara tvungen o ta mig en titt på miljonärerna. Det finns nämligen en som är från min hemstad med i programmet... jag stod ut i 5 minuter, sen bytte jag. Vilket skitprogram. Det är ett lismande, skitsnackande, självhävdelse program... ISCH!

Annars så fick jag testa en rätt häftig grej igår..... sån vattenspruta med tryckluft (vet att det finns ett ord för det, ett enkelt ord som jag själv sagt tusen ggr men nu är det borta...).
Aja... Det var så att vår bil stått parkerad under ett stort träd där det verkar ha suttit en hel del skitnödiga fåglar. Fiii tusan...det stank verkligen om bilen! Bajsblaffor lika stora som handbollar tamejtusan!
Vilket tryck det var i denna makkapär, o den intorkade skiten flög sin kos! Cool grej.... :)

Hm... har aldrig sagt att denna blogg bara kommer innehålla seriösa och välgenomtänkta inlägg....URSÄKTA! :)


Ja här är hon då... hon från igår.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om den bara innehöll "seriösa och välgenomtänkta inlägg" så skulle jag nog inte komma förbi så ofta.. :)
Jag fick lite ångest själv för att min blogg spretar otroligt mellan trams och allvar, men det är ju egentligen det som är kul. Sånt är livet.

niinis sa...

Ja, jag tror det jag med... förresten. Högtryckstvätt heter, jag kom på det :D

Unknown sa...

Håller med Chris...

Man skulle nog inte läsa annars om det bara var allvarligt..

Jag ÄR ju både tramsig och allvarlig,,,Mest tramsig förståss :)

niinis sa...

Mmm.... men ibland känns det som hjärnan svävar iväg alldeles för långt ifrån det väsentliga. Men, men....hur kul skulle det va då undrar jag.... :)