fredag, september 15, 2006

Fredag!

Fredag...ja tack!

1 vecka av normalt liv har gått.... ett normalt liv kallar jag:

* Vanliga arbetsdagar
* När kvällarna går åt något annat än att sy, klippa & klistra och planera inför bröllop
* När huvudet inte kokar av stress för att hinna packa, fixa pass, tvätta.......m.m.
* När jag inte behöver planera mitt hysteriska alkoholintag inför den vidriga flygresan

Det sistnämnda var väl direkt inte jättejobbigt :)

Jag har faktiskt längtat efter ett "normalt" liv.... utan att jag egentligen visste det! De 3 senaste månaderna har sett ut på ovanstående sätt! Vi har nog egentligen inte haft nått egentligt liv...

Idag är det vanlig fredag...... o den ska tillbringas på vanligt sätt. Hur nu det va... tror jag glömt!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Systra mi som ju gifte sej samma dag som du har och lite svårt att återgå till ett "normalt" liv...

Så nu ska hon renovera köket istället *Skratt*

du får hitta på att sysselsätta "sture" med nånting sånt du med

niinis sa...

Hahaha....Sture ja!! Ja, jag började planera att ordna en stor fest, typ en afterski fest med tema. Måste ju ha nåt o göra :)

Anonym sa...

En vanlig fredag...öl, ännu mer öl och som avslutning...somnar man i badkaret när man försöker beställa taxi med duschhandtaget... :)

Anonym sa...

just det ja...det var ju jag som skrev det ovan...

punkmummel

niinis sa...

Hahahahaaaa..... klassikern! Brukar ha en vision om ett fläckfritt städat hem på fredagskvällen med ett glas vin i kepsen som har vinhållare med sugrör....brukar oftast sluta med att jag drar några rocklåtar med skurmoppshandtaget! :)

Anonym sa...

Men hallå, hur gamla är ni egentligen? Är det bara jag som är vuxen och kollar på aktuellt på fredagskvällarna? :)

niinis sa...

Jao..... här ere dom som vägrar inse det. VÄGRAR, finns så mycket annat tråkigt man måste inse som vuxen.... Tvätten tvättar sig inte självt, bankkortet...även fast man försöker så går det inte o hämta ut obegränsat, spisjäveln klarar inte o göra maten själv!

Så låt mig nu ha min skurmopp o Robban sitt badkar som det lilla halmstråt kvar i den ljuva ungdomen ;)

Anonym sa...

Christopher, du är inte vuxen...du är gammal...en klar skillnad där. :)

punkmummel

snart e de helg...