tisdag, september 19, 2006

Stulet frågeformulär!

1. Tre namn jag lyssnar till: Nina, mamma, ninno (pappas påhitt) och hjärtat.

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Oftast glad så det smittar.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Temperamentet skulle kunna lugna sig lite samt min envishet som är hemsk!!

4. Detta är jag rädd för: Att förlora mina nära o kära!

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Frukost, höra mina barns röst varje dag, linser.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Åka vattenskidor på en skida, hoppa bungyjump, åka fritt fall.

7. Detta tycker jag om att göra: Skratta högt med mina vänner, va med familjen, fika.

8. Detta vill jag göra just nu: Köpa hus

9. Bästa känslan: Kärleken till familjen

10.Värsta känslan: När någon ljuger för mig, jag e fantastiskt godtrogen

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Humor, ödmjukhet och massor med kärlek i hjärtat

12. Är du kär just nu: Jätte.....

13. Jag vill gifta mig: Har precis gift mig....lycka!

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Ha barnbarn, åka till Thailand (om jag törs flyga), åka vasaloppet :)

15. Min käraste ägodel: Man äger ju tyvärr inte barnen ;) Min videokamera, hahaha...

16. Något jag vill ha i present: SPA helg nånstans

17. Detta har jag på mig just nu: Vita jeans, svart linne, grå kofta o svarta basketkängor

18. Favoritkläder: Myskläder....filåt

19. Favoritdjur: Delfiner o se på, hund att ha hemma.

20. Favoritmusik: Rock...nästan alla sorters rock.... men gillar disco/popdängor oxå.

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Låt nr 10 på PINKS nya skiva, hjälp....hur stavas det scissorsisters nya, vill stå o jabba som john travolta på kontoret, Mötley Crue´s "Hooligans holiday"...bara för att Tommy Lee slår på trummorna som en gud!

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligast : Bild Tråkigast: Kemi och fysik

23. Stjärntecken: Lejon

24. En bok jag gillar: Hinner aldrig läsa :(

25. En film jag gillar: E ett stort fan av MATRIX, har precis lyckat se alla i helgen, jag vet... jag e helt ute :)

26. TV-program jag gillar: Jag gillar TV massor, Vänner, Extreme Home Makeover, Americas next Top Model, CSI Miami, Desperat Housewifes m.m......

27. Favoritdoft: JLO Miami Glow

28. Detta äter jag gärna: Mycket...... men jag älskar TACOS

29. Dricker helst: Cola Light

30. Favoritgodis: Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, Mauritzius, en ö utanför Spanien som jag sett på VINGS sida

32. Färg på mina ögon: BLÅÅÅ

33. Min längd: 159cm

34. Jag tror på: Nåt

35. Jag spelar: PS2 med barnen

36. Person jag beundrar: En kompis mamma som genomgår cancer behandling.

37. Så här bor jag: I lägenhet med 2 våningar

38. Antal döda krukväxter i hemmet: 1

39. Det här tänder mig: Min mans bröst, kyssar och hur han klär sig.

40. Det här gör mig avtänd: Ohygieniska människor

41. Favoritfärg: Svart o turkos

42. Favoritcitat: Är huvudet dumt får kroppen lida.... Stämmer på mig för jag är så disträ o glömsk!

43. En hemlighet jag vet: Många..... kan inte ens säga dom här

44. Bästa present jag fått: Kommer aldrig glömma hur glad jag blev när jag fick en freestyle..

45. Senast köpta skiva: Kommer inte ihåg...

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Usch, tycker inte om såna här frågor... mitt hår när det e som det ska.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Magen.... den har haft 2 barn i sig o verkar aldrig bli så hård som jag vill ha den :(

48. Udda förmåga/egenskap: Tycker att äpple är godast när jag får dricka mjölk samtidigt, jag kan vända ögonlocken ut o in, mina armar böjer sig onormalt åt fell håll

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En mopps ;)

50. Två personer jag vill ska göra detta test: Den som vill......

3 kommentarer:

Unknown sa...

Har din man bröst? *fnissa*

Jag förstår vad du menar men det ser lite konstigt ut nerprintat....


*s*

jag är knäpp...

niinis sa...

Hahaha...oj! Hoppas alla förstår, annars tycker jag de e trevligt med tuttar ;)

Anonym sa...

Ser att vi har mer gemensamt än rörlia armat. Även jag tittar på just CSI Miami och Desperate Housewives. Vi hoppar gärna inte bungy och gillar färgerna svart och turkos.

Hoppas ni någon gång hittar hus, då får vi mer gemensamt. Eller om jag gifter mig och skaffar barn.