måndag, oktober 09, 2006

SLUTA RÖKA!!!

Såg att min blogg kollega Chris försöker sluta röka!

JAG MED.... men det är nästan så jag inte vill säga det för då blire lixom svårare o börja igen...sådär obemärkt. Då kan ingen säga att "Var det inte Du som slutat röka?" Jag hatar den jävla meningen.... jag blir galen. Det räcker väl att man själv vet hur jävla kass man är som återigen inte lyckades sluta röka!

Jag slutade för ett halvår sen...höll upp en hel månad, det som hände var inte kul! Jag fick hjärtklappning så jag knappt kunde sova. Uppsökte husläkaren som inte kunde se några förändringar på EKG:et. Han trodde det var abstinens.... Jag palla inte me den skiten så jag börja röka...o på 2 dagar var hjärtklappningen borta. Såhär i efterhand tror jag att det var för att jag inte kunde sköta magen... kunde inte göra nr:2 utan o röka! Men... jag vet inte vad jag ska hitta på den här gången.... dra lavemang vart tredje vecka kanske :) Nääää....usch!

Sen har jag nån konstig känsla....... tror faktiskt att jag blev på smällen i helgen! :) :) :) Återstår att se om sådär en 2 veckor....

12 kommentarer:

Unknown sa...

Spännande...En bulle i ugnen...Du ser..du KAN ju baka *s*
(okej SÅ jävla roligt var det inte)

Besserwissrarna är värst när man slutar röka...
Tänk om man kunde få slå dom...
Med en limpa cigg...

Anonym sa...

Ha ha, det tyckte jag var ganska kul. Tjejer har så dåligt självförtroende när det gäller humor, undrar varför? Det ÄR inte fult att skratta åt sina egna skämt :)

Ska vi säga att den som först tar en cig är en unken fisrumpa? :)

niinis sa...

Jaaaaaaa.... men Chris, jag tycker de e fusk, du får snusa. Virå??? Måste jag börja snusa kanske? Fy fan... näääej!

Det känns som om du lixom fukasr på nå sätt, alltså...vi är totalt utan allt vad det gäller nikotin o laster!

Unken fisrumpa står jag i och för sig ut med att bli....:)

niinis sa...

Försvann stavningen me ciggen eller?? Fukasr = fuskar!!!

Unknown sa...

Oj oj ..Då är jag en unken fisrumpa för jag var precis nere och blossade :)

Anonym sa...

Ni får snusa, knapra valium eller injecera heroin om ni vill. Bara ni inte röker ;)

Anonym sa...

Jag rökte under hela min gymnasietid tills jag fyllde 21, då slutade jag tvärt men började däremot feströka. Det hållar jag fortfarande på med, tio år senare.

Jag festar ganska sparsamt numera och skulle aldrig få för mig att röka annars för jag tycker det är äckligt. När jag dricker vin med väninnorna (alla storrökare) drar jag lätt i mig ett paket på en kväll. Dagen efter vet jag inte om det är vinet eller ciggen som får mig att må skit. Men roligt brukar jag ha...

Spännande med bullen...

niinis sa...

Jahapp Chris... då hänger det på dig o mig då?!

Cian: Ska du inte haka då?? Försöka sluta...


Malliz: Tänk om jag oxå skulle kunna bara hålla mig till fest, det gör ju inget.... Hmm.. men ere bulle i ugnen nu så lär jag ju sluta ändå!

Just nu skulle jag kunna slå nån på käften, precis ätit... o känner att en cigarett nu skulle sitta riktigt fint!!!

Anonym sa...

Det känns bra att man sitter lite grann på avstånd såhär. Du kan inte nå mig, nä nä nä nä nä näääää :D

Gå och köp snus, det är coolt med brudar som snusar ;)

niinis sa...

HAHA.....näää, de e inte coolt med tjejer som snusar. Jag försökte ett tag, köpte tjejsnus... Väl på fest sen så hade jag 2 påsar inne o en glödande cigarett :)

Anonym sa...

Ta en chokladcigarett efter maten... ;)

Anonym sa...

Ha mer sex!
Du är ju unerbar i sängen.