torsdag, oktober 26, 2006

Asså, inte konstigt att man är som man är!

Va in på Chris blogg o kika.... kom på en sak att bero på arbeten man haft!

Fy fan...jag fick extraknäck på DIXIE BURGER som det hette. Tiderna jag jobba var 20.00 - 03.30, snacka om graveyard shift! Ägaren var pervers o ville ha oss tjejer i minimalt korta kjolar som var totalt nedsmetade av flott! Där stod man o servera packade ungdomar som kasta strips i hela lokalen för att avsluta me o spy ner toaletterna... jag blev sjuk en dag o gick aldrig mer tillbaka!

Sen extrajobba jag på en pizzeria! Han verka riktigt schysst tills jag började jobba! Han hade haft en annons ute om att alla pizzor var halva priset hela veckan... men när jag kom på fredagen påstod han att han inte längre hade råd o köra det! Så då körde vi fullt pris.... folk var galna! Där stod ha....den skäggiga jäveln med sina mjöliga fingrar o sa att hans nya personal inte fattade nåt! Allt var hennes fel..o så peka han på mig! han hade alltid 4 flaskor Whiskey i kylen som han ville att jag skulle hjälpa honom att dricka! Full som en spruta blev han varje dag...Jag grät när jag åkte hem på natten...... En morgon läste jag tidningen. Då hade den idioten tutta på hela pizzerian som brann ner till grunden! Han blev åtalad för mordbrand och åkte in i finkan.

Så.... jag slapp o gå dit mer! :)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har aldrig haft nåt mysko jobb..
Bortsett från praon på högstadiet då jag praoade på mcdonalds på sveavägen och fick börja med att plocka kanyler på muggarna..
Jag gick aldrig mera dit..inte ens för att äta..hualigen de har kackerlackor..iallafall hade de nångång i slutet av 80-talet

Anonym sa...

OK, du har det värst. Du vann :)

niinis sa...

Cian: Kanyler...fyyy... o kackerlackor! Nu känns det som om jag aldrigm er vill gå på nåt mc donalds!!!

Chris: Hahahaha... var det en tävling alltså!?

Anonym sa...

Jag har jobbat på Skara Sommarland i fyra säsonger och krängt mjukglass till överviktiga turister i speedos. Det enda som var roligt med det var alla personalfester. Oj, oj, oj vilka skandaler.

Vi kiosktjejer fick beblanda oss med de vackra men urblåsta badvakterna. Någon gång hånglades det och det blev Sommarlands stora samtalsämne tills nästa personalfest, ett par dagar senare. Vill bara påpeka att jag inte var en av dem som hånglade med badvakterna. Jag höll mig till hamburgeransvarige Josef.

Fy, vad kul vi haft där...

Unknown sa...

Jag har varit jättefull på skara sommarland...

Blev uppraggad på Malibu...och spydde ner hans bil *s*

Hmm var det nödvändig information?

Näää!!!