fredag, oktober 20, 2006

Thanx for net-shopping!!!

Idag är det fredag igen....denna fredag blev en sån "Vad-snabbt-fredagen-var-här" fredag..... såja, fick in 4 fredag i en enda mening!

Jag har shoppat på nätet idag...guuu va de e farligt känner jag! Gubben blir sur oxå.... Varför blir dom sura? Jag gör jordens kap, billigt som f*n o han gnäller...dessutom var tanken att jag skulle handla till hela familjen... till honom.... men jag blev sur så nu får han handla skor själv!

Dessa blev det:

Inte så pjåkiga va? Behöver svarta höga stövlar o sen varmfordrade om nu vinter blir lika bister som den förra..... man ska kunna sticka till pulkabacken utan o behöva ta på sig typ snowboardkängor!

Halleluja för nät-shopping...fast gubben blir sur!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Åhhhh..Visst är det livsfarligt?

Snygga stövlar...Jag har fått inse att jag inte kan ha högklackat längre..Mina fötter är för knöliga och jag får sååå ont...


Nästa vecka är det lön...då ska shoppas skor bara till mej...:)

Kram

Anonym sa...

Visst är det märkligt med dessa män och deras reaktioner. Jag handlade superfina och billiga grejer och han tyckte jag slösade mina pengar på skit. Men när jag går till stan och köper någon inredningspryl är det oftast annorlunda. Varför?

Nu när de snygga nät-inköpta franspanelerna är på plats tycker han att dom är skitsnygga i alla fall. Antar att de bara måste få gnälla lite...

Ska försöka hitta ett par snygga stövlar jag med. *suck* Så himla svårt. Vill ha varma och bekväma och snygga....

Ha en lovely weekend.

niinis sa...

Cian: Ja... livsfarligt, det blev skor till barnen oxå! Men de måste man ju för att ha gott samvete att köpa själv. Men jag har oxå lärt mig o bara handla till mig själv!!

Aj..jag kan oxå få ont i fötterna, inte som du dock...usch!

Malliz:Jaa...det måste va att det bara måste gnällas, vafan...jag blir helt arg på det! Varför? Vi har likadant hemma... åker vi till ikea så kan han rynka på näsan o tycka att njaa, sådär snyggt. Sen när jag gör i ordning det hemma sen så tycker han att de e ursnyggt!
JÄKLA KARLAR!!!

Anonym sa...

Det finns en väldigt enkel förklaring till varför vi män blir sura. Vi prioriterar att köpa dyra saker som DVD-brännare och LCD-TV. Eftersom damerna springer och småshoppar varje månad lyckas man aldrig spara ihop tillräckligt mycket pengar för att köpa dessa saker. Så är det och det går inte att opponera sig mot vad jag sagt.
Trevlig helg :)

Anonym sa...

Känner igen det där... Idag finns en löpsedel i aftonbladet som nästan gör det lite komiskt:

http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,912722,00.html

niinis sa...

Chris:
Just det.... och vem är det som vill ha alla dvd:er och LCD-TV:isar... inte vi damer för vi klarar oss på det vi redan har! SÅDESÅ.. :)

Ullis:
Förstår att du känner igen dig eftersom din karl bara vill ha en massa "crap"...hihi :)Så viktiga saker som kläder, hårprodukter, skor och accesoarer prioriteras ju :D

Anonym sa...

Jadu, här har du ett riktigt nätshopping-freak också! Min gubbe blir också arg på mig när jag "råkar" shoppa lite... Känner mig som en liten unge ibland, att pappa inte låter mig köpa fina saker. Skönt att det finns fler i samma situation :)

Hurra iaf för nätbutiker! Love them. Kram från pendelilskan

niinis sa...

Flingan: SKOPUNKTEN...värsta rea butiken...alltid!!! :)

Pendelilska: Ellerhur?!?! Precis så...som att pappa står o säger "Nej, det där ska vi inte handla, tycker vi har andra saker som bör prioriteras"..haha, o där står man som en liten 8 åringar med ryckande haka för att man är på väg o blrja grina! :)