fredag, oktober 13, 2006

Fredag

Lalalaaallllaaaa lalalla lallaalllaaa.....

Eftersom jag är lite höstdeppig försöker jag "lalla" mig i form denna fredag morgon.... jag ÄLSKAR ju fredagar i vanliga fall men eftersom denna höst blir mer och mer dyster hade jag lite svårt att hoppa upp ur sängen som jag brukar på fredagmorgnar!

SÅ nu sjunger vi tillsammans..... :)

Vissa fredagar längtar man jättemycket till...vissa dyker upp sådär helt plötsligt och så har vi dessa neutrala fredagar, jag vet att det är fredag och ledigt i 2 dagar....men har ändå en neutral känsla inför det! Jag vill ju längta till den goda fredagsmaten... TV underhållningen... kanske glaset röda vin.... eller 2.... Känslan kanske kommer snart......

*Visslar*...... jorå...den kommer krypande känner jag! :)

Skön fredag på er :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är nog världsmästare på rubriker tror jag :) Man blir ju glad av att komma hit och läsa i alla fall Lalalaaallllaaaa lalalla lallaalllaaa.....

:)

niinis sa...

Haha...precis det som var meningen... så hjälps vi åt o bli glada denna fredag den 13...brrrr... :)

Anonym sa...

Äntligen! Snart tisdag, då ska jag vara ledig i två dagar!