torsdag, oktober 26, 2006

Nytt liv vare här!!

Igår vare kalajs som hette duga!
Tänk om man va 8 år igen! Igår var det exets mamma och syster med barn som kom o fika... o givetvis Elliots mormor o morfar.
På fredag är det bowlingkalas me kompisar och på lördag kommer makens familj som är stooor, dom är fyra bröder. Tänk på alla paket han kommer få.... o detta är lilla Elliot fullt medveten om :)

Jahapp... idag är tanken att jag ska börja mitt nya liv för 2647:nde gången! Ska köpa ett kort på ett gym! Där finns även bad, så då kan jag ta ungarna me mig om maken inte är hemma... så kan dom bada under tiden! Perfekt, nu finns ingenting att skylla på, inget tjafs om att maken är o repar o att jag måste va med barnen...näänä, barnen är superentusiastiska!!! YES, nu blir det bad flera ggr i veckan! JIPPIII!!! Förstår ni vad jag gett mig in på?????? Jag kommer verkligen inte undan längre.... HJÄLP!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ja de små liven lär sej snabbt att det vankas paket :)


Hujjeda mej vad hurtig du är...Ta en bulle och varva ner :)

niinis sa...

Cian: Hurtig..... jag har inte börjat än...de e långt kvar till kvällen ;)

Anonym sa...

Vad är det med kvinnor i din ålder egentligen... Min fru håller på likadant. Kan ni inte bara koppla aaaav.... :)

Anonym sa...

Ha ha, nu så... Själv har jag startat nytt liv fyrtioelva gånger men inget hjälper. Jag har också gymkort så när det aktiveras igen (har ju varit fryst då jag varit gravid) så måste jag också få arslet ur vagnen. Hjälp.

/pendelilskan som just nu trycker i sin digestivekex :)

niinis sa...

Chris: Det är därför ni män avgudar oss kvinnor så mycket! Vi skulle inte vara VI om vi inte alltid fick vara lite missnöjda med oss själva och alltid ha en vision om en bättre kropp! O i detta ingår en jävlans massa stress oxå.... vi slulle inte kunna leva genom att bara koppla av, det får ni män sköta :)!

Pendelilska: Hur var det med dina digestivekex, haha... Bara man har visioner som sagt...till ett bättre o slankare liv så räcker det ju....eller?