fredag, oktober 27, 2006

AJ!!

Den här fredagen kom som en raket! Va? Redan fredag?? Underbart...

Igår började ju mitt nya liv! Efter KAOS med ungar till höger o vänster som skulle komma till oss så begav sig till slut jag o Elliot till badhuset! Min kompis hade sin karl o sina ungar med sig så Elliot fick bada med dom!

Upp på övervåningen där själva gymet ligger, man har utsikt över badet vilket är fantastiskt bra! Min kompis har tränat ett bra tag och är van vid allt på gymet. Jag kände mig som en riktig rookie! Ändå stod jag o sa i entrén när jag skrev in mig att jag minsann inte behövde någon genomgång för att jag drivit ett gym i 2 år..... GAH, tur att min kompis var me...jag fatta fan ingenting! :)

Det blev stepmaskin i 15 minuter och lite överkroppsträning.... 50 minuter sammanlagt! Alldeles tillräckligt för att känna att man "spöat" kroppen! Va? Det är träningsvärken som talar om för en hur illa man egentligen tränat...så få se om jag kan gå ordentligt om en stund?

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jäkla hurtbulle :)

Anonym sa...

Det kommer kännas ännu värre ikväll :)
(Ha en trevlig helg)
:D

Anonym sa...

Det är inte första dagen som är värst, när det gäller träningsvärk...

Anonym sa...

Vänta bara, imorgon kan det vara ännu värre.

Det sköna med träningsvärk är att man har muskler där under någonstans.

Bara att kämpa på...

Synd att Mollie-Sue åkte ut i onsdags. Hon är så himla söt och Jade är ful och elak. Eller blir hon ful för att hon är elak? Hon kan behöva gå i charmskola.

Ha de gött.

niinis sa...

Cian: Nääää... du skulle se mig så skulle du nog itne säga det :)

Chris: Jaa, jag vet... ha en bra helg du o!

Malliz: Va??? Åkte hon ut??? Jag somna... igen, nattar min minsta då o han e omöjlig, så omöjlig att jag somnar först!! Faaan, hon va ju jättesöt, orättvist! Jade e en idiot!